Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door Anna Penta
#104480
[OFF TOPIC] Ik snap je reactie wel Ine, ligt ook wel een beetje aan mezelf. Ik moet ook niet meer te pas en te onpas stukken uit mijn manuscript kopieren en weergeven. Dit geeft altijd een vertekend beeld. Ik merk dat het me vreselijk veel energie kost als ik m'n boek in dit stadium moet verdedigen en dat dat niet goed voor me is (loop voortdurend op mijn tandvlees). Maar zoals ik zei, dat ligt aan mezelf. Vanaf dit moment dus volledige geheimhouding :-X ;)
Door ine
#104481
Bij mij komt het over (maar idd. misschien totaal uit het verband gerukt), alsof je iets aanbeveelt in het boek en pas nu erachter komt, welke info((of zelfs heleaal geen info) bij dat middel hoort.
Of dus eigenlijk, dat je iets hebt gelezen en zonder controle, dat gewoon in je boek zet!
Uit meerdere postings van je krijg ik de indruk, dat je erg makkelijk te beïnvloeden bent! Daar heb ik dan weer mijn bedenkingen over.
Wat ik begrepen heb, moet het een boek worden wat informatief is, zonder iets aan te hangen. Klopt dat?

PS. Lizzy, misschien moet dit deel verplaatst worden, want we gaan erg off-topic! :-[
Door ine
#104482
Anna Penta schreef: [OFF TOPIC] Ik snap je reactie wel Ine, ligt ook wel een beetje aan mezelf. Ik moet ook niet meer te pas en te onpas stukken uit mijn manuscript kopieren en weergeven. Dit geeft altijd een vertekend beeld. Ik merk dat het me vreselijk veel energie kost als ik m'n boek in dit stadium moet verdedigen en dat dat niet goed voor me is (loop voortdurend op mijn tandvlees). Maar zoals ik zei, dat ligt aan mezelf. Vanaf dit moment dus volledige geheimhouding :-X ;)
Ok, dan zal mijn vorig bericht wel niet beantwoord worden! ::)
Door Anna Penta
#104484
hoi ine, geeft niet hoor, je mag vragen wat je wilt. Van dat vlooienmiddel, dat beveel ik niet aan. Ik beveel niets aan. Ik noem de merken slechts. Het is aan de lezer een keus te maken. Die extra info was puur voor mezelf, voor eigen gebruik en ging niet over mijn boek.

dat ik beinvloedbaar ben, zeker. Ik sta open voor alle meningen, ervaringen etc. Maar uiteindelijk doe ik met de info wat IK wil (en dat is een stukje van mij dat buiten dit forum plaatsvindt ;))

Ik hoop hiermee enige duidelijkheid te hebben verschaft.

Maar nu moet ik weer snel verder, hoef nog maar xxx onderwerpen te behandelen. ZOEF!!!!
Door Anna Penta
#104486
Overigens wordt het hele boek op dit moment gelezen door een aantal zéér kritische mensen, waaronder een gedragstherapeut annex mensenpsycholoog. Dus als die maar de minste kritiek hebben word ik daar wel mee om de oren geslagen ;D

Maar ook daar sta ik voor open. Ik ben niet alwetend, en besef dat terdege. maar ik doe me best ;D
Gebruikersavatar
Door Hitam
#105449
Het valt ook niet mee om alles netjes op een rijtje te zetten. Er is zoveel te vinden en je kunt niet alles uitproberen. Ik denk dat het al heel wat is dat al deze informatie verspreid wordt.
Door Truus
#105450
Hitam schreef: Het valt ook niet mee om alles netjes op een rijtje te zetten. Er is zoveel te vinden en je kunt niet alles uitproberen. Ik denk dat het al heel wat is dat al deze informatie verspreid wordt.
Overal waar jij berichtjes achter laat, lees ik mee.
Erg waardevol bedankt!
Gebruikersavatar
Door Hitam
#105471
Dank je Truus, ik stuur je wel een rekening ;)

Bij de weg, ik las iets over een vlooienband in de stofzuiger. Dat slaat helemaal nergens op. Wat je opzuigt zijn de eitjes, vlooien en larven houden zich te goed vast. En die eitjes krijgt je niet dood met een vlooienband.
Door Anna Penta
#105507
Dit is precies wat het is Tannetje je slaat de spijker op de kop ;)

bovendien loop je het gevaar bij aanprijzen dat achteraf blijkt dat het product toch niet is wat je dacht of dat ze bij anderen niet goed werken. Wel voeg ik 'eigen ervaringen' toe, dat is wat anders vind ik.

Interessant wat je daar zegt over die stofzuiger. Ik moet bekennen dat ik inderdaad ook weer zeg dat je dagelijks goed moet zuigen, de stofzuigerslang af moet plakken etc omdat vlooien in de richting van het licht springen. Maar als je nou alleen eitjes opzuigt (wat wel aannemelijk klinkt), dan kunnen die toch in de zak uitkomen? En dan zou een vlooienband weer wel nut hebben. Hoewel ik het dus ook wel geloofwaardig vind klinken dat er bij elke zuigbeurt dan gif in de lucht komt.

Pfffff ik kom erachter dat 80% van wat er beweerd wordt over vlooien, teken, voeding etc. niet juist is maar door iedereen steeds weer wordt herhaald. Het is me een gruwel dat ik er later achter zal komen dat ik dingen heb zitten napraten die niet kloppen. Vandaar dat ik zoveel mogelijk dingen waar ik niet zeker van ben onder de aandacht breng zodat ik ze nog bijtijds kan corrigeren.
Gebruikersavatar
Door Hitam
#106159
Uit de eitjes komen larven en die reageren ook niet op het gif in vlooienbanden. Die kruipen weg in een donker hoekje en zullen niet uit de stofzuiger komen. (de larven, niet de vlooienbanden)
Door Anna Penta
#106296
Hitam schreef: Uit de eitjes komen larven en die reageren ook niet op het gif in vlooienbanden. Die kruipen weg in een donker hoekje en zullen niet uit de stofzuiger komen. (de larven, niet de vlooienbanden)
maarrrrr dan zou dat verhaaltje over: gooi de stofzuigerzak meteen weg of plak de slang dicht gewoon PURE ONZIN zijn :o

sjonge dat zou wel de onthulling van de maand zijn of zoiets :-\

He Tannetje, hoe kom jij aan die info? Zelf verbanden gelegd of nog wetenschappelijk onderbouwd (met dat laatste sta ik net wat sterker als ik dit feit ga vermelden)
Gebruikersavatar
Door Hitam
#106471
Je moet de stofzuigerzak niet eindeloos in de stof zuiger laten zitten, want op een gegeven moment komen er daarwerkelijk vlooien uit. Maar dat duurt weken.

Het is een kwestie van weten hoe de cyclus van de vlo in elkaar zit. En verder logisch nadenken.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door