Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door sylvia
#102640
In luxemburg ben ik verschillende keren met het rose papiertje van een blonde reu naar binnen gekomen met een rood witte teef ,volgens mij hebben de meeste geen benul waar te kijken en die kijken alleen naar de datum of ze doen alleen interesant het papiertje open ,doen een geleerde frons tussen de wenkbrauwen en dan mag je erin ::)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#102645
sylvia schreef: In luxemburg ben ik verschillende keren met het rose papiertje van een blonde reu naar binnen gekomen met een rood witte teef ,volgens mij hebben de meeste geen benul waar te kijken en die kijken alleen naar de datum of ze doen alleen interesant het papiertje open ,doen een geleerde frons tussen de wenkbrauwen en dan mag je erin ::)
Dat bedoel ik ;D
Door jeanne
#102651
Angelique schreef:

Dat bedoel ik ;D
oooooooooooh, dan krijgt ze dus nog maar 2 entingen van mij, over 2 weekjes, en over jaartje ;) Basta!
Misschien dan wel de Weil nog een keer?
Laatst gewijzigd door jeanne op vr 28 mei 2004, 13:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Door isabelle
#102709
Hoi,

Hoe kom ik er achter welke gebieden in Nederland riscicovol zijn voor Weil ???
Door Lizzy
#102713
Goeie vraag.... waarop ik het antwoord ook wel zou willen weten. Mijn ene DA zegt dat heel Nederland stikt van de Weil. Mijn andere DA zegt dat hij het zelden tegen komt. Nou, en dan weet ik het ook niet meer... En dan staat er in de boekjes dat je dit inderdaad moet achterhalen en dan staat erbij, "bij je dierenarts". Yeah.... right...... :(
Door Jolly
#102727
ik denk zelf, dat als er gioevieden zijn met stilstaand water dat je daar kans hebt op weil, maar bij elk soort water is de kans weer anders.
Als er ergens een uitbraak is, dan wordt dat zowie zo gemeld op tv, tis immers ook niet goed voor de mens.

Zal even zoeken op de waterschappagina's misschien dat daar een link bij staan, dat je een beter overzichtje krijgt van het weil gebeuren
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door