Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Hitam
#901493
Iets meer lukt wel hoor, maar het moeten er geen 20 worden. Het valt toch tegen hoeveel tijd je ervoor nodig hebt.
Door Mevroi Kruim
#901652
Hitam schreef: Iets meer lukt wel hoor, maar het moeten er geen 20 worden. Het valt toch tegen hoeveel tijd je ervoor nodig hebt.
Serieprikken ;D ;D ;D

Gewoon allemaal op een rij en prikken maar!
Gebruikersavatar
Door Hitam
#902233
Kruimel schreef: Serieprikken ;D ;D ;D

Gewoon allemaal op een rij en prikken maar!
Ik heb het een keer eerder op een hondenschool gedaan en toen zaten er ook een paar lastige bij. Angstbijters. Dus dan moet je echt even de tijd nemen. Als het allemaal gemakkelijke honden zijn en een echte dierenartsassistente erbij, is het zo gepiept.
Door Sylvi@
#902314
Hitam schreef: en een echte dierenartsassistente erbij, is het zo gepiept.
;D Ik heb m'n diploma en stage ervaring (alleen geen werk gevonden als da-assistente :'( ) ik wil je dus met alle plezier helpen.
Ik verwacht dat Shannado ook lastig is, zal haar snoetje voor de zekerheid opzoeken, maar ze laat me wel vaker verbaast staan, dus misschien valt het allemaal wel mee.
Gebruikersavatar
Door *Monique
#902315
Hitam schreef: Ik heb het een keer eerder op een hondenschool gedaan en toen zaten er ook een paar lastige bij. Angstbijters. Dus dan moet je echt even de tijd nemen. Als het allemaal gemakkelijke honden zijn en een echte dierenartsassistente erbij, is het zo gepiept.
ik functioneer wel als (onechte) assistente..... ;)
maar we hebben nu al 12 honden ;)
Gebruikersavatar
Door *Monique
#902316
sylvi@ schreef: ;D Ik heb m'n diploma en stage ervaring (alleen geen werk gevonden als da-assistente :'( ) ik wil je dus met alle plezier helpen.
Ik verwacht dat Shannado ook lastig is, zal haar snoetje voor de zekerheid opzoeken, maar ze laat me wel vaker verbaast staan, dus misschien valt het allemaal wel mee.
ik heb ook wel snuitjes en muilkorven. Maar als je het echt niet vertrouwt met haar, kun je haar misschien al in de auto iets om doen. Heeftz e in ieder geval die stress hier binnen ook niet meer. Tenminste zo doe ik het met Didge als ik naar de DA ga.
Maar Tannetje is zoooooooooooooooooooo rustig. Dat gaat goed. Daar ben ik van overtuigd ;)
Door Sylvi@
#902321
trimsalon schreef: ik heb ook wel snuitjes en muilkorven. Maar als je het echt niet vertrouwt met haar, kun je haar misschien al in de auto iets om doen. Heeftz e in ieder geval die stress hier binnen ook niet meer. Tenminste zo doe ik het met Didge als ik naar de DA ga.
Maar Tannetje is zoooooooooooooooooooo rustig. Dat gaat goed. Daar ben ik van overtuigd ;)
Ze heeft verder geen problemen met de da, maar ik wil ook het risico niet lopen dat ze wel hapt als er bloed geprikt wordt, misschien valt haar drukke gedrag wel mee, maar denk dat ik het voor mezelf prettiger vind dat ze heel ff een snuitje omkrijgt, beter safe dan sorry, zeg maar. En je zit als da best dicht bij de kop van de hond natuurlijk als er bloed geprikt wordt.
Gebruikersavatar
Door Hitam
#902536
Heel veel snacks meenemen. Als ze maar even afgeleid zijn dan merken ze niets.
Aleen echte angsthappers met een muikorf. Met een muikorf om geven ze zich vaak eerder gewonnen of proberen ze niet eens tegen te spartelen.
Door K@rin
#903355
Hitam schreef: Ik heb het een keer eerder op een hondenschool gedaan en toen zaten er ook een paar lastige bij. Angstbijters. Dus dan moet je echt even de tijd nemen. Als het allemaal gemakkelijke honden zijn en een echte dierenartsassistente erbij, is het zo gepiept.
die van mij hebben vaker bloed afgestaan en tot nog toe geen problemen mee gehad ....
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door