Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door Peet
#84927
Maar er staat nergens wat er in zit.....
En als je iets op een teek smeert waardoor hij zich laat vallen, gaat hij eerst spugen....bbbrrrr...en wat er dan in je hond komt.... >:(
Door meesmerel1
#84959
maar het weert de teken dus af...ze vinden die geur ranzig ;)

er staat inderdaad niet precies wat er in zit, het ruikt vooral erg naar kruidnagel en citroenachtig. Ik heb het nu twee keer gebruikt en met blote handen...geen problemen ondervonden!

nb is dus niet om direct op teek te spuiten, maar om ze af te weren...
Laatst gewijzigd door meesmerel1 op do 22 apr 2004, 17:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Mayka
#84983
[quote="meesmerel1"]
maar het weert de teken dus af...ze vinden die geur ranzig ;)

er staat inderdaad niet precies wat er in zit, het ruikt vooral erg naar kruidnagel en citroenachtig. Ik heb het nu twee keer gebruikt en met blote handen...geen problemen ondervonden!

nb is dus niet om direct op teek te spuiten, maar om ze af te weren...
[/quote]

Was ook mijn bedoeling om het te gebruiken om teken af te weren. Maar ik had laatst ergens gelezen dat je essentiële olieën niet zomaar op katten mag gebruiken:

Citaat uit ander onderwerp:
Klopt, het heeft iets met positieve en negatieve geladenheid te maken. Toen ik een workshop essentiële olieën volgde is het ter sprake geweest en ergens moet ik er aantekeningen van hebben. Maar waar die zijn, weet ik nu echt niet.
gr.
Nicolette

Ga vanavond internet afstruinen om te kijken of ik er iets over kan vinden. :-\
Door Lupa
#87853
ik heb het besteld maar nog nieks binnen gekrijgen ::)
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door