Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

#470841
Balen dat ik deze topic nu pas lees! :( :( We hebben gisteren Nina laten enten...ja hoor op advies van de da...cocktail en rabies in een keer (i.v.m. vakantie naar Zwisterland). Volgens de da geen enkel probleem >:(
Gisteren geen reactie, vandaag aan de diarree, sloom en minder eetlust. Hopelijk valt het mee en is ze snel hersteld.
#470852
He bah..... Ik hoop dat je hond snel weer opknapt...
Ik vind het sowieso wel erg veel tegelijk, de cocktail én de rabiesenting tegelijk, maar helaas adviseert/doet mijn dierenarts het ook gewoon... Maar dankzij barfplaats kom ik er langzamerhand achter dat dat dus echt gevaarlijk voor je hond kan zijn...
#470857
Tja, helaas komt dat inzicht (deels, want ik vind het bere-ingewikkeld...zie ook mijn reactie in de topic over "nosode") te laat voor Nina dit jaar. Maar volgende keer hoop ik er al wat meer over te weten. Dus ik ga nog maar heel veel lezen en zoeken (of weet er iemand een dierenarts in zuid-oost brabant die er ook zo over denkt of in elk geval duidelijke en eerlijke informatie verschaft?)
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door