Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door Ingeborg1958
Pffff ik snap dat de puppy entingen belangrijk zijn, maar man wat was onze kleine Shadow er beroert van gisteren. Echt zo zielig!!. Hij piepte al wanneer je naar hem wees.
Gelukkig is het leed nu weer geleden. Nog eentje met twaalf weken. :(
Door Lizzy
Ach, arme pup... Welke entingen heeft hij allemaal gehad vandaag? En welke krijgt hij op 12 weken?

Knuffel voor je menneke :-*
Door Lizzy
Ja, die L4 + DHP. Daar was ik wel een beetje bang voor. Ik vind dat erg veel en je dierenarts had beter op 16 en 19 weken L4 kunnen vaccineren (als dat tenminste echt iets is dat nodig is....?).
Door Ingeborg1958
Ik ga dat voor de 12 weken enting even overleggen. Vond het echt niet grappig dat Shadow zo van de kaart was...
Door Lizzy
Ingeborg1958 schreef: vr 30 aug 2024, 11:06 Ik ga dat voor de 12 weken enting even overleggen. Vond het echt niet grappig dat Shadow zo van de kaart was...
Nee. Nou het probleem is dat ze Lepto nu niet op 16 of 19 weken kunnen geven want de enting moet binnen zoveel weken geboosterd worden. Als je geen hond hebt die alle sloten in springt (daar de gelegenheid ook niet voor krijgt), dan kun je overwegen om de L4 niet te geven en alleen de DHP. Niet gezegd dat hij daar nul last van zal hebben he. Het is en blijven entingen die een behoorlijke reactie te weeg brengen.
Door Siberienne
Krijgt zo’n mini Wupke nou ook een lagere dosis vaccin of gewoon de volle mep? Want dat lijkt me erg veel.
Door Lizzy
Siberienne schreef: za 31 aug 2024, 09:08 Krijgt zo’n mini Wupke nou ook een lagere dosis vaccin of gewoon de volle mep? Want dat lijkt me erg veel.
De volle mep. En ja, van mij mag je daar best vraagtekens bij zetten waarom een enting goed is voor een inieminie en een Duitse Dog.
Door Siberienne
Lizzy schreef: za 31 aug 2024, 09:36 De volle mep. En ja, van mij mag je daar best vraagtekens bij zetten daarom een enting goed is voor een inieminie en een Duitse Dog.
Alleen al volume vloeistof. Arm manneke.
Door pearlsofpassion
En die hulpstoffen zijn dan toch ook dubbel.
Alle medicatie is op gewicht, maar stoffen die het immuunsysteem triggeren in een enting dan niet.
Klopt toch niet?
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door