Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door dribbeldiesel
#3286084
Heb net kontakt gehad met de dierenarts via de telefoon.
Diegene die de titer heeft gedaan was er niet maar ze hebben het opgezocht in het systeem.
Daar stond dat de controlestip zichtbaar was dus gaan ze er vanuit dat de titer gelukt is en omdat de rest minder zichtbaar is ik gewoon moet enten.
Omdat ik het daar niet mee eens ben gaan ze in overleg met diegene die de titer gedaan heeft en hoor ik of hij overnieuw gedaan gaat worden.
Door miik
#3286090
De controle stip is de stip die aan de meest brede kant zit he !
De enige die ik op jouw foto een beetje zie is aan het eind, en dat is de stip van distemper (hondenziekte).
Door TomsBorders
#3286211
De controle stip is er om te controleren of de test werkt. Het is niet een off-set waarde of er wel of niet geent moet worden als de andere stippen lager zijn.
Het is pas nodig om te enten als er geen antistoffen zijn aangetoond, dus geen stippen of zeer, zeer vage stippen.
De foto ziet er versmeerd uit, alsof het nat geworden is o.i.d. maar kwalitatief is het niet en onmogelijk om er goed iets over te zeggen voor ons op deze manier...
En aan het verhaal te horen moet de DA of niet meer titeren of een cursus volgen want het klinkt niet helemaal alsof ze het begrijpen.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door