Ik ben het sec gezien heel erg met je eens Ludmilla. Nee sterker nog, je hebt gewoon gelijk..... Maar dit is voor fokkers echt zo'n oh-zo moeilijk punt
Ik heb inmiddels al zoveel ellende gezien van de L4 enting, dat ik inmiddels van mening ben dat de enting door de fabrikant van de markt getrokken moet worden. Even terug pas op de plaats. Want ik heb pups gezien die op een haar na aan de dood zijn ontsnapt, ik heb volwassen honden dood zien gaan/ziek zien worden en ik heb volwassen honden ziek zien worden van de ziekte van Weil ondanks dat zij netjes gevaccineerd waren met de L4.
En daar sta je dan als fokker... Met zo'n beetje het mooiste en het meest waardevolle dat je je kunt voorstellen, de door jou gefokte pups. Ze zijn zo mooi en zo lief en zo perfect. En je gunt ze allemaal het allerbeste van de hele wereld. En vanzelfsprekend vindt jij als fokker dat dit jouw manier is, anders deed je het niet zo. En dat moet je dan loslaten. En dan sta je erbij en kijk je ernaar hoe dat moois, wat op deze wereld rondloopt dankzij jou, naar de haaien wordt geholpen

. En dat moet je dan loslaten. Want meer kun je niet.
En we doen het onszelf aan. Niemand dwingt ons pups te fokken. Ik stuur ook regelmatig PB's naar mijn vriendinnen waarin ik vraag "wat was er ook alweer leuk aan pups fokken?".
Maar ik snap het niet. Ik maak er op mijn website bepaald geen geheim van dat wij BARF voeren en graag zien dat dit wordt voorgezet, dat we geen gif op onze honden gebruiken en niet in hun omgeving en op maat vaccineren (titeren). Als je als pupkoper nou je pup vol wilt storten met Bravecto en er zoveel mogelijk entingen in wilt rossen, waarom ga je dan niet naar een fokker die er ook zo in staat? Ik begrijp pupkopers wat dat betreft ook echt niet hoor.