Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

#3202372
Leontine schreef:EUROMEX MICROSCOPEN TL MET LED – vergrotingen 40X tot 1500X
€ 155,00
http://link.marktplaats.nl/a1003806566

Is dit wat? Of veel te duur/ niet geschikt?

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
Persoonlijk vind ik het wat aan de prijs voor een monoculair b-merk en het kantelstatief is ook niet wat je wilt met waterige preparaten.
Er zijn veel goede tweedehandse microscopen op marktplaats naar mijn mening en dat zijn vaak super merken met verkopers die dat niet weten.
je kan me altijd een korte pb sturen dan kijk ik wel even mee
#3202388
TomsBorders schreef:
Persoonlijk vind ik het wat aan de prijs voor een monoculair b-merk en het kantelstatief is ook niet wat je wilt met waterige preparaten.
Er zijn veel goede tweedehandse microscopen op marktplaats naar mijn mening en dat zijn vaak super merken met verkopers die dat niet weten.
je kan me altijd een korte pb sturen dan kijk ik wel even mee
Oké dankjewel! Ik heb er dus echt helemaal geen verstand van..... Waar moet ik naar kijken/ waar moet hij aan voldoen?? Kan slecht alle advertenties naar je sturen daar wil ik het niet aandoen;) en voor mij is alles hetzelfde....

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
#3202432
Leontine schreef:Oké dankjewel! Ik heb er dus echt helemaal geen verstand van..... Waar moet ik naar kijken/ waar moet hij aan voldoen?? Kan slecht alle advertenties naar je sturen daar wil ik het niet aandoen;) en voor mij is alles hetzelfde....

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
Je kan dit bericht eerst even goed doorlezen:
http://www.barfplaats.nl/forum/viewtopi ... 5#p3189423
Dan kan je daarna even een PB sturen met je budget en wat je hoopt te vinden op basis van dat bericht en dan zal ik met je mee kijken :)
#3204146
Lizzy schreef:Tom, is dit nog interessant voor de baermann techniek? http://bionames.org/bionames-archive/is ... /37/57.pdf.
op zich wel, maar ook weer niet, het is vrij oud en dat betekent vooral dat we alles wat daarin geschreven is, al in de moderne teksten wordt toegepast. ze kijken daar naar de optimale condities van de Baermann test en de conclusie is dat temperatuur, licht/donker weinig invloed hebben maar dat het wel zo is: hoe dunner de bodem van Baermann opstelling hoe hoger de opbrengst.
#3204149
nicolette schreef:Hoi,

Wat is de bedoeling wat we allemaal mee moeten nemen voor de cursus.
Ik ben nog niet in het bezit van een microscoop. Dacht dat wij op zolder een mooie hadden staan. Maar na zoeken bleek het een hele kleine speelgoed microscoop te zijn.

Gr nicolette
Hallo Nicolette,
En de anderen ook overigens.
Als het goed is hebben de meesten mijn email ontvangen hoop ik.
Daar staan materialen in die ik aanraad en alles wat je daarvan hebt of denkt te hebben kan je meenemen zodat ik mijn verhaal zo individueel mogelijk kan maken. Echter alles wat je niet hebt zal ik proberen mee te nemen.
Er zijn redelijk wat mensen met een microscoop en het is fijn als ze die meenemen dan kan ik ze wat in- en outs laten zien. Zelf zal ik er ook een paar van die van mij meenemen.
Verder wat materialen om aantekeningen te maken en goede zin zal ook wel zo vriendelijk zijn.
mijn hond is er ook, springt zelden op maar kan dat wel af en toe doen, zeker als je het uitlokt ;) en we werken met ontlasting dus ik zou niet je beste, zondagse pak aan doen zeg maar haha (niet dat ik er een heb, maar toch)
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door