Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

#3191621
@ Kim. Aardig van je. Jij rijdt waarschijnlijk via Zwolle, Amersfoort.
Je woont denk ik wat noordelijker en je route zal dan niet via Oldenzaal lopen.
Een paar dagen voor 20 maart maak ik wel een plan, het lijkt me niet verstandig om me daar nu al druk over te maken. Naar station Deventer brengen zal ook nog een optie zijn. Ik kom er wel, desnoods met de auto, maar ik wil zuinig zijn, dus heeft de trein de voorkeur.

Hanny
#3191786
ChantalKrijn schreef:He wat leuk, ga ik je eens irl zien :biggrin2:
Oh echt? Wauwie :D
Kunnen we meteen het puppy-sollicitatiegesprek plannen :biggrin2:
Hanny schreef:@ Kim. Aardig van je. Jij rijdt waarschijnlijk via Zwolle, Amersfoort.
Je woont denk ik wat noordelijker en je route zal dan niet via Oldenzaal lopen.
Een paar dagen voor 20 maart maak ik wel een plan, het lijkt me niet verstandig om me daar nu al druk over te maken. Naar station Deventer brengen zal ook nog een optie zijn. Ik kom er wel, desnoods met de auto, maar ik wil zuinig zijn, dus heeft de trein de voorkeur.

Hanny
Ik heb een auto (en tankpas) van de zaak. Voor mij is omrijden dus alleen een kwestie van wat extra tijd ;)
Inderdaad zou ik normaalgesproken over Zwolle / Amersfoort rijden. Zal eens kijken of Oldenzaal echt heel erg om is. (Ter info, ik rij voor mijn werk bijna 2000 km per week, dus ik vind niet snel iets ver :biggrin2:)
#3191921
Ik ga eerst maar eens afwachten, wat de spoorwegen gaan doen. Dat is pas later bekend.
Amstelveen kind is dat weekend niet thuis, dus dan is het alleen maar den Haag. Ik kan er natuurlijk wel blijven slapen en dan misschien nog even naar een pupje uit het laatste nest gaan kijken op maandag ochtend. Is ook een goed idee. Voorlopig maar geen plan maken, meestal verandert er toch iets.

Hanny
#3192633
Ik was meteen dol enthousiast over de geboden mogelijkheid wormonderzoek te leren uitvoeren middels de cursus van Tom. Aanvankelijk meldde ik me niet aan, vanwege het besef dat m'n gezondheid deelname vermoedelijk in de weg zou staan. En toen er desondanks nog 2 plekjes vrij waren dacht ik "Je lijkt wel gek, je wilt zo graag, pák die plek!" en heb ik in overleg met Pluk die vrijheid genomen.
Maar goed, het programma herlezende, als ik eerlijk ben.. Ik ga dat fysiek niet redden. De belasting voor m'n nek gaat veel te lang zijn :'( Dus ik meld me al weer af, met ontzettende tegenzin, maar deelname aan de hele middag is gewoon niet reeel voor mij.
Tom, nogmaals, ik vind je aanbod heel bijzonder. Lijkt me ontzettend interessant (en handig!) om te leren. Buiten dat vast ook nog eens erg gezellig (samen poep kijken, dat moet toch haast wel lol op leveren :biggrin2: ). En dus een buitenkansje voor een ander: mijn plekkie is weer vrij.
#3200511
Syrae schreef:is het een optie de dag op te nemen? Ik zou heeeel graag daadwerkelijk komen en vragen stellen etc, maar dat zit er met 2 jonge kinderen en een man met fulltime baan en een verhuizing naar een klushuis echt niet in.

Het "college" volgen via filmpjes in mijn eigen tijd is daarintegen wel haalbaar.
Ik heb geen camera. Maar misschien iemand anders??
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door