Ik ben er meer dan overtuigd van dat Ziggy zo ziek is geworden door die nieuw Leishmania enting

Ik heb me bang laten maken door de dierenartsen en mijn vriend en dacht gut, wellicht veel beter dan iedere keer die gifband om en heb uiteindelijk besloten om te enten (met continu het gevoel dat ik er niet goed aan deed

). Ze is drie weken een dood vogeltje geweest na die enting, het leek alsof ze letterlijk op eierschalen liep, ze had weinig zin om te wandelen en was gewoon niet zichzelf en is eigenlijk nooit meer dezelfde geworden. Daarnaast heeft ze ook een gigantische tumor ontwikkeld op de plek van de enting (wat overigens erkent is dat het door die enting kwam), die hebben we ook weg laten halen en onderzoeken. Ik kan dit natuurlijk totaal niet onderbouwen, maar ik ben er gewoon zeker van dat Ziggy er nog was geweest als ik haar niet die ellendige enting had laten geven (het erge is dat ik haar al jaren niet meer ente en daar ook volledig achterstond, de laatste keer was om naar Spanje te gaan de rabiës, daarna nooit meer....