Dus ik ben op zoek naar wat anders. Het liefst niet echt rotzooi, maar betaalbaar is dan wel weer fijn. Door zijn gewicht zijn de meeste middelen gewoon echt heel erg veel te duur...

Moderator: Lizzy
eelke schreef: Spray is niet zo'n succes...Gijs ontploft dan, gaat rennen, vliegen, duiken, vallen, opstaan, én weer doorgaan.![]()
Doranto schreef:Ja, bij Gijs is dat best wel onhandig
![]()
![]()
Papalou schreef: Bijzonder...wat zit er in je spray dan?Misschien wat lavendel toevoegen om m rustiger te houden?!Elk geurtje wat je op m spuit is aanleiding tot ontploffen
Verder hier fenegriek door het eten tegen vlooien, maar of het echt werkt...heb geen plaag, maar helemaal weg zijn ze nog niet...ook gebruik ik diatomeeen aarde en alle producten van eco-style, waarbij ik het idee heb dat de schuim het beste werkt...
jammer dat de spray niet werkt, bij mij helpt een eigengemaakte spray tegen teken echt heel goed. Lavendel en teatree, met 1 andere olie die ik op dat moment goed acht.
van een aromatherapeut nog een goede tip tegen vlooien, wel specifiek voor mijn hond: peper, pepermunt en citroen olie, 2:2:1, op 10ml basis. Wel heel heftig, en dan met name de peper etherische olie. Maar voor vlooien ook, want die gaan er dus echt dood van. Ik ga dit middel ieg proberen, nu nog goede peper olie scoren...
succes met vinden van een goed middeltje!