Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door lberghoef
#2932757
Ik heb besloten dat ik niet meer klakkeloos ent. Nu heb ik het aan een aantal dierenartsen in de buurt gevraagd, geen 1 die het wil doen. Iets verder gaan zoeken en kwam bij een dierenarts die dat wel wil den en zelf ook interessant vind. Prijs...250 euro per hond  :o Volgens hem 60 euro per virus en dus de totale screening 250 euro.....De zogenaamde zelftest of zoiets waar hij het over had van rond de 50 euro is niet betrouwbaar volgens hem.
Ik heb op dit forum toch hele andere prijzen voorbij zien komen...of ben ik nou gek?
Door Lizzy
#2932758
lberghoef schreef: Ik heb besloten dat ik niet meer klakkeloos ent. Nu heb ik het aan een aantal dierenartsen in de buurt gevraagd, geen 1 die het wil doen. Iets verder gaan zoeken en kwam bij een dierenarts die dat wel wil den en zelf ook interessant vind. Prijs...250 euro per hond :o Volgens hem 60 euro per virus en dus de totale screening 250 euro.....De zogenaamde zelftest of zoiets waar hij het over had van rond de 50 euro is niet betrouwbaar volgens hem.
Ik heb op dit forum toch hele andere prijzen voorbij zien komen...of ben ik nou gek?
Ja, HELE andere prijzen :o
Die dierenarts weet kennelijk niet dat er zoiets als VacciCheck bestaat.
De meeste rekenen ergens tussen de 40 en 75 euro. Er worden ook wel titer-bijeenkomsten georganiseerd op Barfplaats!
Door lberghoef
#2932761
Ah..gelukkig, ik ben niet achterlijk! Ik probeer het altijd in de gaten te houden wanneer de bijeenkomsten zijn maar ben altijd net te laat of het is niet in de buurt. Kan niet wachten tot er weer 1 in Aalsmeer is ofzo...
Door fransbulletje
#2932990
Weet niet waar je woont maar je hebt het over in de buurt van Aalsmeer.
Volgens een vriendin titert deze dierenarts ook:

Annemieke Calis in Uithoorn  www.annemiekecalis.nl

Weet niet wat de kosten zijn maar misschien heb je hier iets aan.
Succes!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2933012
Lizzy schreef: Ja, HELE andere prijzen :o
Die dierenarts weet kennelijk niet dat er zoiets als VacciCheck bestaat.
De meeste rekenen ergens tussen de 40 en 75 euro. Er worden ook wel titer-bijeenkomsten georganiseerd op Barfplaats!
Jawel, dat zal die zelftest zijn waar die het over heeft. En de rest zijn Labprijzen en die zijn altijd pittig.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door