Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door Nynke
#2625597
kiara schreef: ik wil ook komen met de berner, van nu 3 jaar,die evt voor weil moet als tannetje dat nodig vind,maar heb ook nog een border collie van 8 jaar altijd op tijd geent zou het dan ook voor hem nog nodig zijn? heb net nl het artikel gelezen van vaccenatieschade & beleid en denk dat hij wel genoeg antistoffen heeft opgebouwt in die jaren,
En vanaf hoelaat is het dat je er moet zijn ,en tot hoelaat ongeveer?
Dat hangt ervan af hoe laat je op het schema komt te staan,ik zet je er nu op, zie eerste bladzijde vrij bovenaan. Als je er 10 minuutjes voor tijd bent is dat prima, eerder mag altijd. Je bent al snel een uurtje verder voor je weg kunt, dus hou daar rekening mee ;)
Ik zet je er nu op een bepaalde tijd op, maar die tijd kan later nog wijzigen, dus kijk regelmatig even naar het schema, zeker een paar dagen voor de 11e mei :) :)
Gebruikersavatar
Door kiara
#2625714
Nynke schreef: Dat hangt ervan af hoe laat je op het schema komt te staan,ik zet je er nu op, zie eerste bladzijde vrij bovenaan. Als je er 10 minuutjes voor tijd bent is dat prima, eerder mag altijd. Je bent al snel een uurtje verder voor je weg kunt, dus hou daar rekening mee ;)
Ik zet je er nu op een bepaalde tijd op, maar die tijd kan later nog wijzigen, dus kijk regelmatig even naar het schema, zeker een paar dagen voor de 11e mei :) :)
ik kom toch met 1 hond alleen de berner, de border zal wel goed zijn en als de titer niet goed zou zijn na zoveel jaar enten komt het toch nooit meer goed,plus risico van epelepsie aanvallen is bij dit ras groter en heb er nu al zoveel over gelezen dat ik heb besloten hem niet meer te enten
tot de 11e ;)
Door Nynke
#2625754
Naomi M. schreef: Tnx Eelke voor de tip. Idd bekijken of ze aangeslagen zijn. Dat is ook een idee. Zet jij me op het lijstje Nynke? Graag voor half vier als het kan.
okido :) :) Ik denk dat voor half 4 geen enkel probleem is, ik schat zo in dat Tannetje dan allang weer op weg naar huis is :biggrin2:

Prima Kiara !!
Gebruikersavatar
Door Naomi B
#2625813
Nynke schreef: okido :) :) Ik denk dat voor half 4 geen enkel probleem is, ik schat zo in dat Tannetje dan allang weer op weg naar huis is :biggrin2:

Prima Kiara !!
tnx!
Door Bosliefje
#2625997
Wij hebben vorige week een lezing van Tannetje bijgewoond en nu wil ik de mensen die in de buurt van Rotterdam wonen aanschrijven of ze eraan mee willen doen. Dat kan toch?
Als ze dat willen moet ik ze aanmelden neem ik aan?
Door Nynke
#2626092
Bosliefje schreef: Wij hebben vorige week een lezing van Tannetje bijgewoond en nu wil ik de mensen die in de buurt van Rotterdam wonen aanschrijven of ze eraan mee willen doen. Dat kan toch?
Als ze dat willen moet ik ze aanmelden neem ik aan?
Heb je enig idee om hoeveel mensen dat ongeveer gaat? Het is maar een redelijk klein zaaltje waarin we zitten :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door de Meiden
#2626294
Bosliefje schreef: Hooguit 4 mensen, met 5 honden.
Dat is denk ik geen probleem.... had al een visioen van Tannetje in haar nachtpon met tandenborstel...tot in de late uurtjes aan het titeren !! ;D ;D
Maar Tannetje moet zelf even aangeven hoeveel het max. aantal honden mag zijn ....
Als deze 5 er idd bijkomen is het aantal aan redelijk te noemen..
Door Nynke
#2626319
Bosliefje schreef: Hooguit 4 mensen, met 5 honden.
Dat lijkt mij ook geen probleem :) :) laat je even weten hoeveel het er precies worden? Dan zet ik je erop :) :)

sowieso hoeven mijn 2 wolfjes niet en ik dacht de jouwe ook niet Marjan? Dat scheelt weer een paar :P :P
Gebruikersavatar
Door de Meiden
#2626935
Nynke schreef: Dat lijkt mij ook geen probleem :) :) laat je even weten hoeveel het er precies worden? Dan zet ik je erop :) :)

sowieso hoeven mijn 2 wolfjes niet en ik dacht de jouwe ook niet Marjan? Dat scheelt weer een paar :P :P
Neehoor, mijn besjes hoeven ook niet...
Onze taak is voor gastvrouw spelen... ::) :D
Door Nynke
#2627268
de Meiden schreef: Neehoor, mijn besjes hoeven ook niet...
Onze taak is voor gastvrouw spelen... ::) :D
dat dacht ik al :biggrin2: :biggrin2:
Henny V. schreef: Mag ik Yoohz inschrijven voor het titeren?
Ik kom dan alleen met hem.
Elvira schreef: kan Nelson er nog bij ?
Ja hoor, ik zet jullie allebei op het lijstje :) :)
Laatst gewijzigd door Nynke op vr 15 mar 2013, 11:06, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door