Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

#300641
Laura2004 schreef: Kan ik me ook nog aanmelden? Kai is dit jaar voor het eerst nergens tegen ingeent. Of is dit te kort?
En het is voor mij ook heel erg dichtbij.
Is ook prima hoor, kom je ook de 15e?
Laat iedereen niet vergeten de gehele vaccinatiegeschiedenis mee te brengen (zowel datums als welke vaccin/merk). ;)
#300645
Lizzy schreef: OK, aangezien het overdag is, moet ik eerst gaan kijken of ik die dag vrij kan krijgen.....
Het moet voor 18.00 u op de bus, vandaar.
Ik kan evt. wel nog 's ochtends een afspraak voor je maken? Of moet je dan ook al werken? Hoor het wel. ;)
#300678
Yari schreef: .
Ik had erover heen gelezen dat ze ook graag na 3 wkn bij die pups weer bloed af willen nemen, om zo te zien wat er in die 3 wkn aan antistoffen is opgebouwd, hopelijk zie je dat ook nog zitten?
Dat kan ik helaas niet beloven. Het is niet de bedoeling dat deze 3 hier blijven en zodra zich een geschikte baas aandient wonen ze ergens anders. Ik heb dus nog geen idee waar ze heen gaan. Misschien blijven ze in de buurt maar voor hetzelfde geld gaan ze naar Groningen toe.
#300691
Erna schreef: Dat kan ik helaas niet beloven. Het is niet de bedoeling dat deze 3 hier blijven en zodra zich een geschikte baas aandient wonen ze ergens anders. Ik heb dus nog geen idee waar ze heen gaan. Misschien blijven ze in de buurt maar voor hetzelfde geld gaan ze naar Groningen toe.
Oké, kun jij ook niks aan doen. In ieder geval al heel fijn dat je de 15e wil komen! ;)
#300699
Hoi,

ik wil ook wel met onze 2 honden komen! Casper is bijna 9 jaar en heeft de puppy-enting gehad en daarna in 2000 nog een keer (hij heeft als pup Parvo gehad). Bonny is 5 jaar en heeft alleen haar puppy-enting gehad die afgelopen jaar ontstoord is bij Tannetje.
Ik woon ook in Amsterdam, dus ik moet even kijken hoe ik vervoer kan regelen ;)
#300713
Elfy schreef: Hoi,

ik wil ook wel met onze 2 honden komen! Casper is bijna 9 jaar en heeft de puppy-enting gehad en daarna in 2000 nog een keer (hij heeft als pup Parvo gehad). Bonny is 5 jaar en heeft alleen haar puppy-enting gehad die afgelopen jaar ontstoord is bij Tannetje.
Ik woon ook in Amsterdam, dus ik moet even kijken hoe ik vervoer kan regelen ;)

Hé dat zijn 2 heel gewilde donoren!!
Maar zoals ik eerder in dit topic al schreef zal ik maandag eens proberen te achterhalen welke DA's er in heel Nederland mee doen aan dat onderzoek, hoef je er niet zo ver voor te rijden. Je hoort nog van me. ;)
#300788
Hitam schreef: Ik heb me opgegeven om mee te doen in februari, toen de brief binnenkwam en er vervolgens helemaal niets meer van gehoord. Zal weer eens bellen.
Misschien krijg je het nog binnen? Wij hebben het ook afgelopen woensdag pas binnen gekregen. ;)
#300972
Yari schreef: Oké, ik heb even gekeken in de agenda en vrijdag 15 april willen we weer een groep bloed af gaan nemen (doen we trouwens uit de hals, tot nu toe ook nog niet nodig geweest om te scheren en zo gepiept).

Het lijkt me een beetje lastig om voor iedereen apart een afspraak te maken dus we willen het zo doen, dat jullie gewoon vanaf 13.00 u tot 17.00 u binnen kunnen lopen voor de bloedafname. Tussen 13.00 u en 13.30 u en tussen 15.30 u en 16.00 u zijn er open spreekuren waar dus ook andere mensen voor van alles en nog wat kunnen komen; houdt op die tijden dan rekening met evt. wachttijd. Buiten die spreekuren om houden we voor zover dat mogelijk is tijd vrij voor bloedafnames.

Het is belangrijk om de vaccinatiegeschiedenis te weten; deze moet ingevuld worden op het formulier, dus zorg dat je dat bij je hebt. Ook evt. ziektes en/of aandoeningen vragen ze naar (wanneer precies).
Op wie kan ik rekenen en met hoeveel honden?
Alvast bedankt voor de medewerking! ;)

Ik kom ook, wil je alleen die twee die 7 jaar geleden voor het laatst zijn geent of wil je ook Donna die nu 20 maanden is en alleen de puppy entingen nog maar heeft gehad?
#301348
sylvia schreef: Ik kom ook, wil je alleen die twee die 7 jaar geleden voor het laatst zijn geent of wil je ook Donna die nu 20 maanden is en alleen de puppy entingen nog maar heeft gehad?

Graag alledrie. ;)
Heb je wel nog de vaccinatieboekjes?
Neem die dan a.u.b. mee, want het is belangrijk dat we in kunnen vullen wanneer ze precies geent zijn en tegen welke ziektes en van welke fabrikant.
Wordt meer een soort forummeeting geloof ik dalijk de 15e, haha!! ;D
Kan ik meteen kennis maken met een aantal van hier! ;)
#301673
Yari schreef: Graag alledrie. ;)
Heb je wel nog de vaccinatieboekjes?
Neem die dan a.u.b. mee, want het is belangrijk dat we in kunnen vullen wanneer ze precies geent zijn en tegen welke ziektes en van welke fabrikant.
Wordt meer een soort forummeeting geloof ik dalijk de 15e, haha!! ;D
Kan ik meteen kennis maken met een aantal van hier! ;)
Ja tuurlijk heb ik de entingsboekjes nog :D
#302278
Lizzy schreef: Wij kunnen vrijdag. Maar dan alleen tussen 15:30 en 16:00 uur. Is dat OK?
Heej super!!
Alleen is er om die tijd juist open spreekuur en heb je dus kans dat je een bomvolle wachtkamer treft...
Je kunt dus beter zorgen dat je net voor of net na die tijd er bent. Die tijd hebben we vrij gehouden voor de bloedafnames nl. Maar kijk maar. In ieder geval toppie dat jullie meedoen! ;)
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door