Moderator: Lizzy
Hitam schreef: Ik heb nog een prijswijziging, anders betalen de anderen meer dan jullieOkido, ik verander het in het starttopic, bedankt voor het doorgeven !!!Een titerbepaling is 35 euro per hond. De prijzen zijn per 1 janurai omhoog gegaan. De prijzen van de entingen zijn hetzelfde gebleven.
mo61 schreef: Hallo,Hoi Mo61
Kan ik er ook nog bij? ik heb het nog nooit gedaan en ik moet nog even bedenken hoeveel honden ik meeneem....we hebben er een paar.....
Ik moet nog het een en ander vragen maar zoals het er nu uitziet worden het er 4.
De Geijsjes schreef:Wat jammer Daisy !!!oh oh ... op die datum kan ik helaas niet, plannen zijn gewijzigd
![]()
Kon niet anders helaas, maar wat baal ik
Nynke wil je me van de lijst afhalen?
mo61 schreef: Hoi,Okido, ik maak er Monique van en jezelf voorstellen kan in de bar
sorry, ik had me nog niet voorgesteld, maar ik heet Monique en zodra ik iets weet geef ik het direct door...
grtz Monique
Nynke schreef: Prima, ik zet je ertussendank je wel..ik ben wel benieuwd wat de status is. Ik heb ze nu na het verstrijken van de driejarige enting niet meer laten enten. dus volgens boekje had ik ze twee jaar geleden moeten laten enten.![]()
![]()
![]()
Nynke schreef: Hoi Mo61Ja hoor, je kan er nog bij, ik zet je erop met 4 honden. Mocht dat wijzigen, laat dat dan alsjeblieft op tijd weten in dit topic
![]()
![]()