Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

mo61 schreef: Hallo,

Kan ik er ook nog bij? ik heb het nog nooit gedaan en ik moet nog even bedenken hoeveel honden ik meeneem....we hebben er een paar.....
Ik moet nog het een en ander vragen maar zoals het er nu uitziet worden het er 4.
Hoi Mo61 :) Ja hoor, je kan er nog bij, ik zet je erop met 4 honden. Mocht dat wijzigen, laat dat dan alsjeblieft op tijd weten in dit topic :) :)
De Geijsjes schreef: :-[ oh oh ... op die datum kan ik helaas niet, plannen zijn gewijzigd :(
Kon niet anders helaas, maar wat baal ik :-\
Nynke wil je me van de lijst afhalen?
Wat jammer Daisy !!!
mo61 schreef: Hoi,

sorry, ik had me nog niet voorgesteld, maar ik heet Monique en zodra ik iets weet geef ik het direct door...

grtz Monique
Okido, ik maak er Monique van en jezelf voorstellen kan in de bar :) ;)
Nynke schreef: Hoi Mo61 :) Ja hoor, je kan er nog bij, ik zet je erop met 4 honden. Mocht dat wijzigen, laat dat dan alsjeblieft op tijd weten in dit topic :) :)

Hallo,

wil je me verwijderen van de lijst? heb het even aan Tannetje gevraagd en de 4 honden die ik op de lijst had gezet hoeven voorlopig niet...dus dit jaar even niet :) maar ik hou het in de gaten voor een volgende keer ;)
alvast bedankt.

groetjes Monique
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door