Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door Drijver
Overigens vond ik het interessant om mee te doen en te helpen het in kaart te brengen. Ik wist toen ik mailde nog niet dat het wormspul gratis was, dus dat is alleen maar een leuke bijkomstigheid.
Als dat niet zo zou zijn had ik trouwens ook mee gedaan  :)
Door henneke
Angelique schreef: Omdat dat dan haaks zou staan op wat veel da's beweren, dat je een verhoogde kans op wormen hebt als je vers voert.

Maar an sich zou het me ook niet verbazen als er random maar erg weinig wormen gevonden worden.
ja dat snap ik maar denken we nu opeens dat dit onderzoek gestart is om te bewijzen dat barfgevoerde honden meer wormen hebben dan brokken honden ofzo ? ik geloof het nl. niet dus vind ik dit soort opmerkingen zo nutteloos . ps ik bedoel niet de uitleg van jou maar de opmerking waar ik op reageerde ;)
Door Inge en Bono
suzanne 1 schreef: Kregen jullie eerst de wormkit, of eerst de enquete? Ik heb namelijk vorige week donderdag de wormkit gekregen, gelijk diezelfde dag al poep opgestuurd, maar nog geen enquete gehad. Ook nog geen antwoord op de poep die ik opgestuurd heb trouwens. Hoe lang duurt dat gemiddeld?
Je hebt op het doosje wel je deelnamenr vermeld?
Want de dag na verzenden krijg je gewoon de link naar de enquête gemaild.... (tenzij de post er een keer een dagje langer over doet) Anders even bellen of de poep wel bij hen op de mat lag? :biggrin2:
Door suzanne 1
Inge en Bono schreef: Je hebt op het doosje wel je deelnamenr vermeld?
Want de dag na verzenden krijg je gewoon de link naar de enquête gemaild.... (tenzij de post er een keer een dagje langer over doet) Anders even bellen of de poep wel bij hen op de mat lag? :biggrin2:
Ja netjes op alle 3 de doosjes vermeld. Heb het donderdags in de bus gedaan. dus ga er vanuit dat die dan of diezelfde dag of anders vrijdags geleegd is. Ik zal er eens een mailtje aan wagen.
Door toscak
suzanne 1 schreef: Ja netjes op alle 3 de doosjes vermeld. Heb het donderdags in de bus gedaan. dus ga er vanuit dat die dan of diezelfde dag of anders vrijdags geleegd is. Ik zal er eens een mailtje aan wagen.
Ik die van mij op vrijdag... en ook nog niets gehoord :-\

Heb er gisteren een mail aangewaagd, nog geen reactie.
Door petramarcel
Ik had het donderdag opgestuurd maar doordat ik 2 nummers had (had per ongeluk 2 pakketten gehad) had ik net het verkeerde nr gekozen.
Maar vandaag antwoord gehad en ze hadden het goede pakket gevonden en alle 3 de honden waren schoon (nou ja de ontlasting dus....)
Ben ik heel blij mee, ze zijn 1 jaar geleden voor het laatst ontwormd (wegens vakantie) en van Fonzie weet ik het niet die hebben we sinds december en wij hebben dus niet ontwormd en dat hoeft dus ook niet  8)
Door suzanne 1
suzanne 1 schreef: Ja netjes op alle 3 de doosjes vermeld. Heb het donderdags in de bus gedaan. dus ga er vanuit dat die dan of diezelfde dag of anders vrijdags geleegd is. Ik zal er eens een mailtje aan wagen.
Ik heb ondertussen de enquette gehad. Je moet dus gewoon even geduld hebben. Ik zou zo snel mogelijk de uitslag binnen krijgen van het wormenonderzoek zogauw ik de enquette ingevuld had.
Door suzanne 1
En ik heb de eerste uitslag binnen....geen wormeitjes gevonden in de ontlasting van alle 3 de hondjes.  :D En dan te bedenken dat de husky's al bijna 2 jaar niet meer ontwormd zijn en Rossi alles opvreet op straat wat los en vast zit.
Door Heidi T.
Ik probeer mee te doen aan het onderzoek. Heb 5 juni een mail van hen beantwoord en ons adres doorgegeven en gezegd dat we mee willen doen. Na drie nog niets gehoor dus nog een mailtje gestuurd met daarin de vraag hoe lang het ongeveer duurt voordat we wat verder horen of per post ontvangen en dat is nu alweer meer dan een week geleden en nog geen antwoord hierop. Hoe lang na aanmelden duurde het bij jullie voordat je verder wat hoorde?
Want als ik verder niets hoor, dan ga ik maar weer een wormentest aanvragen. Ik wil toch zeker weten of alles goed is.
Door tessa
Ik heb ook meer dan drie weken op de uitslag en enquette moeten wachten.
Het is erg druk bij het onderzoek sinds er oproepen op diverse fora zijn gedaan.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door