Moderator: Lizzy
Lizzy schreef: Ik mag er toch vanuit gaan dat in de vragenlijst een vraag staat over "wat eet uw hond"?Die vraag staat er inderdaad bij.
Drijver schreef: Die vraag staat er inderdaad bij.Prima, dan komt het vast helemaal goed
Angelique schreef: Omdat dat dan haaks zou staan op wat veel da's beweren, dat je een verhoogde kans op wormen hebt als je vers voert.ja dat snap ik maar denken we nu opeens dat dit onderzoek gestart is om te bewijzen dat barfgevoerde honden meer wormen hebben dan brokken honden ofzo ? ik geloof het nl. niet dus vind ik dit soort opmerkingen zo nutteloos . ps ik bedoel niet de uitleg van jou maar de opmerking waar ik op reageerde
Maar an sich zou het me ook niet verbazen als er random maar erg weinig wormen gevonden worden.
suzanne 1 schreef: Kregen jullie eerst de wormkit, of eerst de enquete? Ik heb namelijk vorige week donderdag de wormkit gekregen, gelijk diezelfde dag al poep opgestuurd, maar nog geen enquete gehad. Ook nog geen antwoord op de poep die ik opgestuurd heb trouwens. Hoe lang duurt dat gemiddeld?Je hebt op het doosje wel je deelnamenr vermeld?
Lizzy schreef: Ik mag er toch vanuit gaan dat in de vragenlijst een vraag staat over "wat eet uw hond"?en ook eet uw hond van straat, zo ja wat
Inge en Bono schreef: Je hebt op het doosje wel je deelnamenr vermeld?Ja netjes op alle 3 de doosjes vermeld. Heb het donderdags in de bus gedaan. dus ga er vanuit dat die dan of diezelfde dag of anders vrijdags geleegd is. Ik zal er eens een mailtje aan wagen.
Want de dag na verzenden krijg je gewoon de link naar de enquête gemaild.... (tenzij de post er een keer een dagje langer over doet) Anders even bellen of de poep wel bij hen op de mat lag?![]()
suzanne 1 schreef: Ja netjes op alle 3 de doosjes vermeld. Heb het donderdags in de bus gedaan. dus ga er vanuit dat die dan of diezelfde dag of anders vrijdags geleegd is. Ik zal er eens een mailtje aan wagen.Ik die van mij op vrijdag... en ook nog niets gehoord
suzanne 1 schreef: Ja netjes op alle 3 de doosjes vermeld. Heb het donderdags in de bus gedaan. dus ga er vanuit dat die dan of diezelfde dag of anders vrijdags geleegd is. Ik zal er eens een mailtje aan wagen.Ik heb ondertussen de enquette gehad. Je moet dus gewoon even geduld hebben. Ik zou zo snel mogelijk de uitslag binnen krijgen van het wormenonderzoek zogauw ik de enquette ingevuld had.