Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Ik wil ook graag komen, en zoals het er nu uit ziet met 3 honden.
Ik zou het niet erg vinden als ik helemaal als laatste mag...
Als er overdag nog hulp nodig is met bloed afnemen, of boekjes invullen ofzo, dan wil/kan ik ook best helpen !
En ja, ik zou het ook super gezellig vinden om na afloop met een clubje ergens te gaan wandelen.
Maar ben er niet bekend, dus geen idee waar.....
Hoi,

ik kom uit Hellevoetsluis en wil ook graag meedoen met het titeren in Rotterdam. Mijn hond is nu 9 maanden en op die datum toe aan zijn cocktail, maar wil heel graag weten of die wel volledig nodig is. Dus is er nog plaats voor 1 hond?

gr. Nicolette
eelke schreef: Wauw geweldig! Mag de topic titel wel aangepast worden; titeren rotterdam; mét catering!
:crazy2: :crazy2: :crazy2: :crazy2: :crazy2: :crazy2: :crazy2: :crazy2: :crazy2: :crazy2: :crazy2: :crazy2:
WillyP schreef: Nynke wil zelf met twee hondjes de meeste aandacht van Tannetje, wel een kwartier ;) :biggrin2:
>:( >:( nee hoor, ik had het fout gedaan :) en heb voor de rest aangepast qua tijd :) :) heb alleen voor mezelf een kwartier gerekend omdat Pezzo een bange schijterd is ;)
WillyP schreef: Da's helemaal fijn, moet voor die tien minuten wel een uur heen en een uur terug rijden. Dus ik lust dan best wat ;)

Is er in de buurt trouwens een leuk gebied om te wandelen?
4 minuutjes met de oto is inderdaad een gebied waar gewandeld kan worden, het Kooiwalbos. Op google maps kun je het zien op Kooiwalbos 1 te Barendrecht, links daarvan, aan de linkerkant van die meertjes, kun je aardig wandelen :)
Nynke schreef: :crazy2: :crazy2: :crazy2: :crazy2: :crazy2: :crazy2: :crazy2: :crazy2: :crazy2: :crazy2: :crazy2: :crazy2:
>:( >:( nee hoor, ik had het fout gedaan :) en heb voor de rest aangepast qua tijd :) :) heb alleen voor mezelf een kwartier gerekend omdat Pezzo een bange schijterd is ;)
4 minuutjes met de oto is inderdaad een gebied waar gewandeld kan worden, het Kooiwalbos. Op google maps kun je het zien op Kooiwalbos 1 te Barendrecht, links daarvan, aan de linkerkant van die meertjes, kun je aardig wandelen :)
't Was een grapje hoor, Nynke, van mij mag je de tijd nemen met Pezzo! ;)
Maar khoop wel een beetje dat dat voor iedereen telt? Joep is een goedzak, maar de dierenarts waar we nu zijn doet niet aan knuffels...waardoor ie nu achteruit deinst voor witte jassen en spuiten enzo.  :(
Niet dat ie heel moeilijk doet, maar ik zou het fijn vinden als er eens even kennis gemaakt wordt tussen hond en Tannetje...weet iemand hoe dat er aan toe gaat? Even aai over het koppie zeg maar...
Ah oke  :) gelukkig
Bij de andere dierenarts moest ik hem tegenhouden om niet over de toonbank te klimmen omdat ie het zo gezellig vond altijd.

Bij deze deinst ie steeds terug...hij heeft inmiddels al best wat meegemaakt op korte tijd, dus elke positieve ervaring zou fijn zijn. Tis zo'n goei jong...
Ik wil eigelijk met alle 4 mijn honden.
Maar op zaterdag moet ik altijd werken. En ik weet niet of het gaat lukken ivm evt. pups die ik dan zou hebben. Hoe ver van te voren moet je weten dat mijn honden toch niet komen mocht het met oppas,werk etc niet lukken??
Nathascha schreef: Ik wil eigelijk met alle 4 mijn honden.
Maar op zaterdag moet ik altijd werken. En ik weet niet of het gaat lukken ivm evt. pups die ik dan zou hebben. Hoe ver van te voren moet je weten dat mijn honden toch niet komen mocht het met oppas,werk etc niet lukken??
Is een week haalbaar voor je ?? Zal ik je er onder voorbehoud opzetten??
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door