Hitam schreef: Zolang hij nog goed is kun je rustig een jaar wachten. Hij wordt maar heel langzaam lager. Soms blijft hij hetzelfde na een jaar.Dank je wel voor de uitleg Tannetje

Moderator: Lizzy
Hitam schreef: Zolang hij nog goed is kun je rustig een jaar wachten. Hij wordt maar heel langzaam lager. Soms blijft hij hetzelfde na een jaar.Dank je wel voor de uitleg Tannetje
Hitam schreef: Hij gaat alleen per 12, dus als je er een wilt doen dan moet je iemand opzoeken die hem heeft.
zurca schreef: Oke....voel me een beetje dom...Parvo, Hondeziekte en Besmettelijke hepatitis. Als de titerwaardes goed zijn hoef je dus alleen nog te besluiten of je Weil wil enten, want die wordt niet getest. Weil testen heeft ook niet zo heel veel nut, want dat is een dood vaccin en is maar heel kort (paar maanden) werkzaam, of meetbaar.
Maar 1 hond kan met zo'n titertest dus op 3 ziektes getest worden? Zoja welke 3?
![]()
![]()
geer schreef: pssst....jullie moeten nu allemaal zeggen dat ik heel erg knap benDat weet ik niet, maar die kaart is wel handig hoor![]()
bloemetje schreef: Ik ben met mijn da in gesprek over titertesten. Ze is kennelijk niet op de hoogte dat ze besteld kunnen worden. Zeg ik het nu goed dat ze ze gewoon bij jullie kan bestellen?ja ze kunnen bij Puur Natuur besteld worden. Er zitten 12 tests in een kit, en dat is meteen de reden dat mijn DA niet wil bestellen
Ze bestelden zowiezo al bij jullie, er staan zat puur natuur producten op de plank![]()
Femke schreef: ja ze kunnen bij Puur Natuur besteld worden. Er zitten 12 tests in een kit, en dat is meteen de reden dat mijn DA niet wil bestellenIk heb nog geen antwoord gehad van ze! Ik heb morgen een afspraak dus ik zal nog eens pleiten ervoor![]()
geer schreef: Ooooh mensen, ik heb zo heerlijk zitten frobelen... Is dit niet gruwelijk handig? (even op de link over de VacciCheck klikken)Hé wat goed!
http://www.puurnatuur.nl/html/verkoop_search.php