Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door Timmy
Hitam schreef: Hij gaat alleen per 12, dus als je er een wilt doen dan moet je iemand opzoeken die hem heeft.

Kom jij nog wel eens in Almere, Tannetje? Dan kan ik er bij jou misschien eentje kopen?

Gr.
Linda
Door geer
zurca schreef: Oke....voel me een beetje dom...
Maar 1 hond kan met zo'n titertest dus op 3 ziektes getest worden? Zoja welke 3?
:-[ ;)
Parvo, Hondeziekte en Besmettelijke hepatitis. Als de titerwaardes goed zijn hoef je dus alleen nog te besluiten of je Weil wil enten, want die wordt niet getest. Weil testen heeft ook niet zo heel veel nut, want dat is een dood vaccin en is maar heel kort (paar maanden) werkzaam, of meetbaar.

Inmiddels is de lijst der titeraars alweer uitgebreid!!! 8)
Door zurca
Dankje Geer :-*
Weil is nou net die ene waar ik zo over twijfel, hahaha.....
Maar ik zit er al een tijdje aan te denken om beide honden mischien eens te laten titeren...Tous is nu 4 jaar bij ons en niet geent, bij zijn vorige eigenaar....geen idee!
Ziggy is geent toen ze vanuit Spanje kwam en volgend dat boekje was die enting maar een aantal maanden geldig ( ???) Afijn Ziggy is inmiddels al bijna anderhalf jaar in Nederland en dus niet meer geent.....
Moet wel ff gaan sparen denk ik want als ik ze laat testen wil ik Ziggy ook gelijk laten testen op Leishmaniose, Ehrlichiose en Babesiose ::)
Ik ben met mijn da in gesprek over titertesten. Ze is kennelijk niet op de hoogte dat ze besteld kunnen worden. Zeg ik het nu goed dat ze ze gewoon bij jullie kan bestellen?

Ze bestelden zowiezo al bij jullie, er staan zat puur natuur producten op de plank  ;D
Door Femke
bloemetje schreef: Ik ben met mijn da in gesprek over titertesten. Ze is kennelijk niet op de hoogte dat ze besteld kunnen worden. Zeg ik het nu goed dat ze ze gewoon bij jullie kan bestellen?

Ze bestelden zowiezo al bij jullie, er staan zat puur natuur producten op de plank ;D
ja ze kunnen bij Puur Natuur besteld worden. Er zitten 12 tests in een kit, en dat is meteen de reden dat mijn DA niet wil bestellen :(
Femke schreef: ja ze kunnen bij Puur Natuur besteld worden. Er zitten 12 tests in een kit, en dat is meteen de reden dat mijn DA niet wil bestellen :(
Ik heb nog geen antwoord gehad van ze! Ik heb morgen een afspraak dus ik zal nog eens pleiten ervoor ;D. Misschien doen de mijne het wel, wie niet waagt wie niet wint.
geer schreef: Ooooh mensen, ik heb zo heerlijk zitten frobelen... Is dit niet gruwelijk handig? (even op de link over de VacciCheck klikken) ;D

http://www.puurnatuur.nl/html/verkoop_search.php
Hé wat goed! :) :)

"Mijn" dierenarts doet ook mee! ;D En dat zie ik nu pas..... :-[
Zit ik al twee maanden te mutsen of ik zal bellen/langsgaan om te vragen of ze een titerbepaling willen doen bij Tristan..... :D
Ik ga gelijk een afspraak maken, want de wrat bij z'n oog groeit ook de pan uit..... :(

Super, Geer! :)

Oeps, te snel hoera geroepen :-[. Ze staat alleen bij de verkoopadressen :(, maar dan gaat het met de titer vast ook wel lukken..... ;) :)
Laatst gewijzigd door -Annemarie- op do 16 aug 2007, 12:43, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door