Moderator: Lizzy
kiara schreef: Ja ik ook de scalbibor dan, werkt super maar nu nog iets voor de kattenDe comfortis? Ben je niet bang dat de katten toch gif binnen krijgen van de band van de honden? Ik zou dat hier echt niet durven.
Scalbibor mag niet maar seresta wel maar zijn zo duur,
Is er nog iets anders voor katten?
hannabelgje schreef: De comfortis? Ben je niet bang dat de katten toch gif binnen krijgen van de band van de honden? Ik zou dat hier echt niet durven.heb gekeken maar is voor vlooien
kiara schreef: Comfortis?? Wat is dat?Comfortis is anti vlooimiddel in pilvorm. Officieel is het geen middel tegen teken. Maar volgens de DA's zou het wel de eerste 2 weken na toediening zou het ook teken weren.
En nee ben ik niet bang voor, moet wat hier het is niet normaal meer hier, gisteravond 5 teekjes bij 1 kat in zijn nek van 1 dag! En dat hun het hebben okee maar op deze manier word het ook link voor ons, liggen ook op bed( ook 1 gevonden) nou het spijt me zeer maar dat gaat mij te ver, risico oo ziekte van Lyme is vele malen groter bij de mens
hannabelgje schreef: Comfortis zijn pilletjes.die zijn alleen tegen vlooien.
Lizzy schreef: Oh bleeeeeeeeeeeeeehBestel jij rechtstreeks bij Mercola Lizzy? Of zit er hier in Nederland een distributeur?
Ik ga dit jaar neem proberen. Ik heb een spray uit de USA over laten komen, Neem Aura van Naturals. Geen idee of het helpt. Ik heb nu 3 verschillende natuurlijke dingen in huis en ik ga ze gewoon alle 3 proberen. Neem, de knock out (geloof ik) van Espree en de vlooien/tekenzooi van Dr. Mercola. Die ruikt wel Goddelijk.
Die van Espree gebruik ik overigens al een paar jaar en die vind ik heel aardig. Die van Mercola is ook heel aardig. Maar je blijft wel teken houden gewoon. Niet zoveel (denk ik) als zonder maar het is niet 100% proof.
Dit zijn wel sprays die er iedere dag op moeten.