Naomi B schreef: Voor mij is het prima. We zitten wel nog net tijd ertussen maar dan gaan we toch ff wandelen of zo.Ik zit met mijn moeder, Naomi....als het je lukt om dichter bij mijn tijd te komen of ik dichter bij jouw tijd, dan heeeel graag!
Moderator: Lizzy
Naomi B schreef: Voor mij is het prima. We zitten wel nog net tijd ertussen maar dan gaan we toch ff wandelen of zo.Ik zit met mijn moeder, Naomi....als het je lukt om dichter bij mijn tijd te komen of ik dichter bij jouw tijd, dan heeeel graag!
Annemarie Rijnveld schreef: Ik zit met mijn moeder, Naomi....als het je lukt om dichter bij mijn tijd te komen of ik dichter bij jouw tijd, dan heeeel graag!Als jij vroeger gaat ben je nog niet eerder weg, want het plaatje moet eerst vol zijn met buisjes bloed voordat de titers bepaald worden.
eelke schreef: Als jij vroeger gaat ben je nog niet eerder weg, want het plaatje moet eerst vol zijn met buisjes bloed voordat de titers bepaald worden.Ah OK!! Daar houd ik dan rekening mee.
Nynke schreef: Tussen bloedprikken en de uitslag kan best wel een klein uurtje zitten AnnemarieOK, dank Nynke!![]()