Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

En ik ben manlief met drie monsters tegen gekomen want ik ben zelf geweest met twee monsters ;D! Ohhh, wat een heerlijke monsters trouwens Erna! Ik heb even uitttttgebreid met ze zitten knuffelen. Wat zijn ze geweldig....! Ze zijn zo lief en zo frank en vrij. Overigens: die kleine meid van jou gaf geen kik, maar die twee kerels wel hoor ;D. (hoewel dat prikken zelf geen zeer deed hoor. Ze vonden het eerder niet zo leuk om zo vastgehouden te worden met hun koppie helemaal omhoog).
Lizzy schreef: En ik ben manlief met drie monsters tegen gekomen want ik ben zelf geweest met twee monsters ;D! Ohhh, wat een heerlijke monsters trouwens Erna! Ik heb even uitttttgebreid met ze zitten knuffelen. Wat zijn ze geweldig....! Ze zijn zo lief en zo frank en vrij. Overigens: die kleine meid van jou gaf geen kik, maar die twee kerels wel hoor ;D. (hoewel dat prikken zelf geen zeer deed hoor. Ze vonden het eerder niet zo leuk om zo vastgehouden te worden met hun koppie helemaal omhoog).
Hahhahahha dat had ie nog niet eens verteld zeg. Maar ik ben ook pas binnen. De heren hebben inderdaad een eigen willetje en zijn ook zo leuk met elkaar. Waar de een gaat, gaat de ander ook. De wereld draait volgens hen om hun tweeen en niemand anders.

Fleur is heel stoer natuurlijk, een echte meid!!
Erna schreef: Hahhahahha dat had ie nog niet eens verteld zeg. Maar ik ben ook pas binnen. De heren hebben inderdaad een eigen willetje en zijn ook zo leuk met elkaar. Waar de een gaat, gaat de ander ook. De wereld draait volgens hen om hun tweeen en niemand anders.

Fleur is heel stoer natuurlijk, een echte meid!!
Ze zijn echt geweldig! Alle drie vind ik ze zoooo gaaf! Hoewel Fleur echt een meid is en de knullen echte knullen. Verschil is echt zo aanwezig (tussen meisje en jongen) en is ZOOOO leuk. Ze rende trouwens alle drie op Brutus en Pinkel af zo van "hee spikkels, dat kennen we". Alleen hadden Brutus en Pinkel het te druk met zich druk maken over dat ze bij de DA zaten dus ze hadden weinig aandacht voor ze. Maar goed, ik vond het dus erg leuk om ze weer te zien en te knuffelen. Want dat vinden ze heeeerlijk he, knuffelen! En kusjes geven!
Laatst gewijzigd door Lizzy op vr 15 apr 2005, 17:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Nou mijn monsters zijn dus ok geweest,Lana liet alles gewoon over zich heenkomen,maar die zielige reu (nicky dus) vond het reuze!!!!!!!!!!!!! eng hahahaha.
Ik heb ze wel gelijk voor weil laten enten want dat vind ik toch nog steeds een beetje eng om achterwege te laten
Ik heb helaas alleen Lizzy en leo maar in de auto gezien
margreet schreef: Nou mijn monsters zijn dus ok geweest,Lana liet alles gewoon over zich heenkomen,maar die zielige reu (nicky dus) vond het reuze!!!!!!!!!!!!! eng hahahaha.
Ik heb ze wel gelijk voor weil laten enten want dat vind ik toch nog steeds een beetje eng om achterwege te laten
Ik heb helaas alleen Lizzy en leo maar in de auto gezien
die gaven plankgas natuurlijk toen ze jou zagen!! :P ;D
margreet schreef: Nou lekker stel zijn jullie zeg,eerst wordt er van alles beloofd en vervolgens komt de helft niet opdagen,had ik me zo verheugd op een gezellige middag,komt de helft niet :'(
Met Kai erbij en andere honden is het meestal niet echt gezellig hoor, dus waarschijnlijk is het juist gezellig geweest omdat hij er niet bij was ;)
Margreet, Lizzy, Leo en meneer Kuipers (ben z'n naam effe kwijt) nogmaals hartstikke bedankt voor de medewerking hè?! Het waren allemaal kanjers hoor!!
Maar zoals al gezegd; de dames waren toch weer stoerder uiteraard! ;D

Erna, hoe is 't met het bultje wat Fleur van de prik had? Geen last meer van hè hoop ik? Dikke knuf aan die kleine kanjertjes van je hoor, vond 't toch best zielig. :-*
sylvia schreef: Mijn oppas belt net af :-\ kan ik nog op een andere datum komen ?
Dat kan wel hoor.
We moeten even kijken wanneer we nog wat bloed afnemen. Heb je nog voorkeur voor bepaalde tijden?
Het zal waarschijnlijk een keer op een maandag of een vrijdag worden.
Neem dan alleen maar de 2 honden mee die al 7 jaar niet meer geent zijn, van de rest hebben we al genoeg. ;)
Yari schreef: Margreet, Lizzy, Leo en meneer Kuipers (ben z'n naam effe kwijt) nogmaals hartstikke bedankt voor de medewerking hè?! Het waren allemaal kanjers hoor!!

Erna, hoe is 't met het bultje wat Fleur van de prik had? Geen last meer van hè hoop ik? Dikke knuf aan die kleine kanjertjes van je hoor, vond 't toch best zielig. :-*
Bultje??? Bultje???? Ik heb geen bultje gezien. Het zal dus wel weg zijn. Ze hebben wel wat slechter gegeten en geslapen dan anders maar op het moment zijn ze de boel aan het verbouwen dus het zal goed met ze gaan.

Volgens mij houden ze er niets aan over hoor. Ze zijn heel stoer.
Yari schreef:Margreet, Lizzy, Leo en meneer Kuipers (ben z'n naam effe kwijt) nogmaals hartstikke bedankt voor de medewerking hè?! Het waren allemaal kanjers hoor!!
Maar zoals al gezegd; de dames waren toch weer stoerder uiteraard!

Erna, hoe is 't met het bultje wat Fleur van de prik had? Geen last meer van hè hoop ik? Dikke knuf aan die kleine kanjertjes van je hoor, vond 't toch best zielig.
meneer Kuipers?? ik heb me toch wel heel errug netjes voorgesteld...

Ik gaf je een hand en zei: "Hoi... ik ben Erna..."

wist niet dat je nu al zo vergeetachtig kunt zijn..

of...............

nah.. jaah zeg.. stel ik dus ondanks me voorstellen geen reet voor..??
Laatst gewijzigd door Hugo49 op vr 15 apr 2005, 22:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Whahahaha zit ik alles te lezen en denk huh??? MIjnheer kuijpers ::) ::) ??? who the hell is dat dan.
Ik begrijp nu dat ze daar dus Huub mee moet bedoelen,maar de naam is wel een beetje vreemd hoor of ben je geadopteerd sinds de laatste keer dat ik je gezien heb :P
Yari schreef: Margreet, Lizzy, Leo en meneer Kuipers (ben z'n naam effe kwijt) nogmaals hartstikke bedankt voor de medewerking hè?! Het waren allemaal kanjers hoor!!

Graag gedaan hoor! En jullie bedankt!
Hugo49 schreef: meneer Kuipers?? ik heb me toch wel heel errug netjes voorgesteld...

Ik gaf je een hand en zei: "Hoi... ik ben Erna..."

wist niet dat je nu al zo vergeetachtig kunt zijn..

of...............

nah.. jaah zeg.. stel ik dus ondanks me voorstellen geen reet voor..??
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door