Moderator: Lizzy
flodder en dwarrel schreef: ik ent voor lepto daar ik geen zwemmers heb maar wel slotenslurpers en baggeraarstja Dorian ligt en drinkt ook regelmatig uit die vieze baggersloten.
RuBep schreef: Ik wil ook komen met in ieder geval 1 hond. Die andere moet eigenlijk ook, maar die is niet zo sociaal naar andere reuen, weet niet of het daar erg druk word en dat je met z'n allen in een kleine ruimte zit te wachten met de honden?Hoi meis
Die Shih past uiteraard wel in mijn tas hihihi
wilfred schreef: Wil ook graag laten titeren, voor 2 honden svp (ivm bezoek naar Oostenrijk)Ja, je krijgt een stempeltje in je paspoort, maar ik durf zelf niets te zeggen over de geldigheid daarvan, dat moet je echt aan Tannetje vragen.
Krijg ik dan ook een stempeltje oid in het paspoort van de hond als de antistoffen okay blijkt te zijn?
wilfred schreef: Dan ga ik mbt de geldigheid nog even uitzoeken / navragen...Prima, je staat op het lijstje
Wij zijn de 28e in ieder geval present.
RuBep schreef: zet mij er maar op voor twee honden! Ga voor ons onzekere projectiel wel een snuitje meenemen.okido, je staat erop
RuBep schreef: Wordt er naast het titeren ook weleens zoiets georganiseerd voor ontlastingonderzoek, zodat je niet klakkeloos hoeft te ontwormen?Niet dat ik weet
RuBep schreef: Wordt er naast het titeren ook weleens zoiets georganiseerd voor ontlastingonderzoek, zodat je niet klakkeloos hoeft te ontwormen?Dat kun je opsturen. Naar http://www.wormbestrijding.nl. Of naar mij maar dat is iets minder nauwkeurig.