Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door judith1967
flodder en dwarrel schreef: ik ent voor lepto daar ik geen zwemmers heb maar wel slotenslurpers en baggeraars
tja Dorian ligt en drinkt ook regelmatig uit die vieze baggersloten.
Dus dan toch maar enten tegen enkel Lepto
Door Elizaw
Ik wil ook komen met in ieder geval 1 hond. Die andere moet eigenlijk ook, maar die is niet zo sociaal naar andere reuen, weet niet of het daar erg druk word en dat je met z'n allen in een kleine ruimte zit te wachten met de honden?
Die Shih past uiteraard wel in mijn tas hihihi ;D
Door Nynke
RuBep schreef: Ik wil ook komen met in ieder geval 1 hond. Die andere moet eigenlijk ook, maar die is niet zo sociaal naar andere reuen, weet niet of het daar erg druk word en dat je met z'n allen in een kleine ruimte zit te wachten met de honden?
Die Shih past uiteraard wel in mijn tas hihihi ;D

Hoi meis :) moet ik je er definitief opzetten? Met 1 of 2? Het is wel een redelijk kleine ruimte, maar niet iedereen zit met de honden binnen, de ruimte is zo groot als een huiskamer, zeg 6*6 meter o.i.d. Eventueel zou je hem een snuitje om kunnen doen?
Door wilfred
Wil ook graag laten titeren, voor 2 honden svp (ivm bezoek naar Oostenrijk)
Krijg ik dan ook een stempeltje oid in het paspoort van de hond als de antistoffen okay blijkt te zijn?
Door Nynke
wilfred schreef: Wil ook graag laten titeren, voor 2 honden svp (ivm bezoek naar Oostenrijk)
Krijg ik dan ook een stempeltje oid in het paspoort van de hond als de antistoffen okay blijkt te zijn?
Ja, je krijgt een stempeltje in je paspoort, maar ik durf zelf niets te zeggen over de geldigheid daarvan, dat moet je echt aan Tannetje vragen.
In het topic : http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... .html  zet ik je erbij :) :)
Door Nynke
wilfred schreef: Dan ga ik mbt de geldigheid nog even uitzoeken / navragen...
Wij zijn de 28e in ieder geval present.
Prima, je staat op het lijstje :) :) :)
Door Nynke
RuBep schreef: zet mij er maar op voor twee honden! Ga voor ons onzekere projectiel wel een snuitje meenemen.
okido, je staat erop :) :)
Door Elizaw
Wordt er naast het titeren ook weleens zoiets georganiseerd voor ontlastingonderzoek, zodat je niet klakkeloos hoeft te ontwormen?
Door Nynke
RuBep schreef: Wordt er naast het titeren ook weleens zoiets georganiseerd voor ontlastingonderzoek, zodat je niet klakkeloos hoeft te ontwormen?
Niet dat ik weet :-\ :-\
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door