Kaela schreef: Hier na een keertje speuren 3 teken vast en meerdere los. Ik heb er 2 uitgekregen, maar de derde laat hij niet toe en die is nu heul errug groot. Ik vind het zo verschrikkelijk vies. Ik overweg nou toch wel om voor de volgende speurles gif te gaan gebruiken. Punt is hier een beetje dat verwijderen niet echt soepeltjes gaat (de ene keer beter dan de andere keer) en ik toch echt onpasselijk wordt als ik over de ene na de andere teek aaiIk heb ten tijde van dit topic advantix gegeven.
Vorig jaar heeft hij advantix gehad tegen vlooien en daar heeft hij verder geen last van gehad. Het claimt ook te werken tegen teken, maar als jullie tips hebben voor iets beters, dan graag.
zou het ook liever doen zonder gif, maar het werkt wel!!. Heb geen enkele teek meer van Kira of Ana gehaald. Het lijkt zelf of de poezen mee kunnen genieten van dit spul (vraag me niet hoe dat kan), want zij hebben sinds ik dat pipet aan de 2 dogs heb gegeven ook niks last meer van teken. (Daarvoor soms wel 3 per x die ik eraf moest halen.) Dus ondanks dat het gif is hebben ze hier geen bijwerkingen van advantix en het werkt wel

Sent from my iPhone using Tapatalk