Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
Valt Tom niet te desensibiliseren?

Vroeger, toen er nog verdund vlooienspeeksel in diverse homeopathische middelen zat, werkte dat echt als een trein. Misschien kun je Sita de Munnik eens vragen of dat ook los verkrijgbaar is, te bestellen door een homeopaat.

Ik deed er geen gif meer op. Ik zou nog liever prednison-spray op Tom spuiten als ie zo'n jeuk heeft (die nieuwe spray, die niet door de huid heen komt) dan dat ik er weer gif op kiepte tegen vlooien. Maar goed, da's mijn mening.
Door Hope
Lizzy schreef: Valt Tom niet te desensibiliseren?

Vroeger, toen er nog verdund vlooienspeeksel in diverse homeopathische middelen zat, werkte dat echt als een trein. Misschien kun je Sita de Munnik eens vragen of dat ook los verkrijgbaar is, te bestellen door een homeopaat.

Ik deed er geen gif meer op. Ik zou nog liever prednison-spray op Tom spuiten als ie zo'n jeuk heeft (die nieuwe spray, die niet door de huid heen komt) dan dat ik er weer gif op kiepte tegen vlooien. Maar goed, da's mijn mening.
Ik ging eens naar Vroom.
Die heeft fijne shampoo, is anti-gif en ze kan ook goed aan apoquel komen. Dat helpt direct tegen jeuk waardoor ze zich niet kapot krabben en de huid sneller hersteld.
Ik heb van haar een doosje gehad voor Nelson, bij noodgevallen.
Door Papalou
super dat comfortis bij jou wel werkt!

Ga ik ook maar eens over overleggen met mijn DA dan. Deze had dus pulvex voorgeschreven als een enkelvoudig middel met weinig bijwerkingen omdat het alleen in het bindweefsel zou gaan en niet in het bloed zou komen. Helaas werd Mucho er toch weer erg ziek van, bijna een week niet lekker geweest..

Eens kijken of comfortis dan iets zou zijn..

voor jou duimen dat de vlooien wegblijven, had er hier vorige week ook weer 1 gevangen...belachelijk..in december nog vlooien...ellende die beesten..
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door