Moderator: Lizzy
toscak schreef: He Nynke,Okido, helaas !!!
Ik moet eerst even met de jongens een consult doen, zeker ivm de epilepsie van Bob en de jonge leeftijd van James. Bedankt voor het erop zetten, maar ik ga er dus weer af.
eelke schreef: De hond van mijn moeder kan natuurlijk helemaal niet meedoen, want die is in december nog geent. Het blijft dus bij twee honden voor mijPrima![]()
star schreef: mmmh... moet nog even kijken wat ik doe.Ik denk dat dat wel kan, maar voor de zekerheid zou ik Tannetje een peebeetje sturen
Heb te horen gekregen dat het voor de twee oudste niet nodig is en de jnogste evt wel.
Weet nog niet wat ik doe dus
Kan ik ook alleen voor een rabies enting komen 3x? of kan dat alleen in combi. met titeren?
Borke schreef: Chips alweer titeren in Rotterdam in onze vakantieMisschien moet je wat minder vaak op vakantie gaan![]()
Pammetje schreef: Ik wil graag komen met 1 hond.Prima, ik zet je op de lijst
martine-tom schreef: Ik kan niet...de kat heeft besloten weer eens ziek te worden en dat kost nogal wat geldHelaas![]()
judith1967 schreef: Ik laat nog weten of ik komokido
Heb Tannetje even een pb gestuurd of het nodig is
Nynke schreef: okidoTiteren is niet nodig bij Dorian dit jaar,volgend jaar pas weer!!!![]()
![]()
judith1967 schreef: Titeren is niet nodig bij Dorian dit jaar,volgend jaar pas weer!!!Dan kom je toch voor de gezelligheid een bakkie halen![]()