Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door Nadia
Zou gewoon eens vragen of ze een titer bepaling accepteren..

Domme vraag: Hoe spreek je het uit?? Als tieterbepaling? Of als Titter?
Door Lil
Nadia schreef: Zou gewoon eens vragen of ze een titer bepaling accepteren..

Domme vraag: Hoe spreek je het uit?? Als tieterbepaling? Of als Titter?
je vraag kan ik ook niet beantwoorden ;D ;D ;D

de eerste vraag... ja de hondenvereniging geen probleem. Maar ja kom elke week of in belgie of in duitsland en meestal in beide landen en die accepteren geen titer :-\ :-X
Door _Sandra_
Tieter

Moeten we die Wim de Leeuw een lijstje met namen geven Jol?
Is dat trouwens die biomentor?
Laatst gewijzigd door _Sandra_ op wo 04 aug 2010, 19:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Door **Jolanda**
Ja dat is die biomentor.

Hoe en wat over namen ect weet ik niet. Ik denk wel dat je minstens door moet geven hoeveel mensen er willen komen en welke dag.

Ik doe trouwens niet mee, en ga ook verder niks regelen ;)
Door Lil
Ik haak dus helaas ook af. Vind het eigenlijk wel een goed idee om niet meer te enten, maar Duitsland accepteerd dus geen titer en dat is me te riskant nu ik daar 1 tot 2 maal in de week ben. Ik heb daar ook al een paar keer controle gehad door de douane, dus riskeer het niet. Sorry :-\ :-[
Door Lil
Hitam schreef: Voor Duitsland heb je alleen hondsdolheid nodig, de rest niet.
Hij krijgt ook alleen Weil (los!) en hondsdolheid ;). Maar dan moet ik die dus toch laten zetten :-\
Door May Linn
Al een iets ouder topic, maar ben wel benieuwd of iemand nu een da gevonden heeft in limurg of omgeving die titert?
Sqylls is over een ruime maand 1 jaar en ik twijfel nog tussen gewoon enten en titeren.
Door nova
_Sandra_ schreef: Is er niemand dan verder die wil later titeren bij Biomentor?
Moet de W. eerst zo ver zien te krijgen.
Ik heb wel vaker met m gepraat over titeren, maar het is de beperkte houdbaarheidsdatum van de middelen waarom hij er niet aan wil.
Einde 2011 zijn mijn honden weer aan de beurt, veel eerder heeft het voor mij geen zin :-\
Door Stephanie777
Miet, als je jouw honden eind 2011 nog steeds wil laten titeren, dan doe ik graag mee! Mits we iemand bereid vinden om het uit te voeren in Limburg, want dat wordt me niet helemaal duidelijk in het topic?! Nog meer mensen interesse? Zal morgen een paar DA-en hier in de buurt bellen.
En eh, als ik het goed begrijp: tegen de ziekte van Weil moet dus wél elk jaar geënt worden?
Door nova
Hooguit  een van mn 2 honden.
Noxy heeft een imuunsysteem wat vierkant op zn ronde gat ligt :-\, die laat ik niet meer inenten. Dus waarom zou ik haar laten titeren?.
Ja, dan weet ik haar waardes, maar verder kan ik er niks mee.
Over Bindi sta ik  nog erg in twijfel op dit moment, .
met andere woorden, verlaat je nog even niet op mij
Door Arthos
Stephanie777 schreef: Miet, als je jouw honden eind 2011 nog steeds wil laten titeren, dan doe ik graag mee! Mits we iemand bereid vinden om het uit te voeren in Limburg, want dat wordt me niet helemaal duidelijk in het topic?! Nog meer mensen interesse? Zal morgen een paar DA-en hier in de buurt bellen.
En eh, als ik het goed begrijp: tegen de ziekte van Weil moet dus wél elk jaar geënt worden?
Hi Stephanie,
Ik lees de topic even mee.. Ben benieuwd of je de honden al hebt laten titeren en of je een goede DA gevonden hebt in het limburgse die dit doet.

Voor Arthos (2jaar) komt komt het enten er ook weer aan. En volgens het boekje heeft hij vorig jaar 2 maanden achtereen entingen gehad (hij komt uit het asiel en is daar nog eens overgeplaatst naar een ander asiel en heeft in beide asielen entingen gehad ???)
Heb een fijne DA, alleen is dit een reguliere, ben meer op zoek naar een holistische of homeopaat, heb gelezen over Bio mentor in Valkenburg, dit zou vanuit Venlo iets Langer dan een uurtje rijden zijn.) Wil namelijk ook laten titeren. Misschien is er ook eentje in de buurt van Venlo die ik nog niet gevonden heb?

Alvast bedankt voor de reacties..

Gr. Natalie en Arthos
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door