Moderator: Lizzy
kojak schreef: HA! de afspraak is vervroegd ! kunnen we er nog bij of is het nu echt te laat ?nee hoor![]()
Paula1976 schreef: Ik zou Tico eigenlijk ook wel willen laten titeren maar ik heb overdag geen auto, ik heb de lijst ff bekeken van deelnemers en daar zit volgens mij niemand bij die noordelijker woont dan ik (zuidoost Drenthe). Hmmm....Hoe oud was hij half januari, toen hij die DHP kreeg? Ik verwacht dat het eigenlijk niet nodig is om hem te titeren, maar voor je eigen gemoedsrust mag het natuurlijk altijd.
Kan ik evt. nog mee doen als het mij lukt om een auto te regelen? En dan (op zijn vroegst) halverwege de ochtend, ivm het naar school gaan van mijn oudste zoon? Tico heeft eind november nr 1 en 3 uit het boekje gehad en (op advies van Erwin) half januari DHP en dus geen Weil. Ik heb geen idee of Tico een zwemmer is, ik verwacht het eigenlijk niet maar als die enting een half jaar beschermd, is half maart Weil enten dan niet wat vroeg? Eind sept en in oktober kan het nog best warm zijn. Dan is de hond toch weer ongebeschermd?
Ik heb dus ook eigenlijk geen idee wat Tico nu geënt zou moeten krijgen, dus vandaar dat titeren mij zeer zinvol lijkt.
Ik wil Tico beslist niet laten overenten, daardoor ben ik het nu al anders gaan doen dan dat ik altijd gewend was maar ik vind het er wel een stuk ingewikkelder van worden! En ik wil uiteraard niet dat hij door het anders enten onbeschermd is voor iets dat wel degelijk gevaar voor zijn gezondheid kan opleveren! Ter info: Tico is morgen 22 weken oud.