Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door suikervrij
het enige wat ik nu voorhanden heb ik Rodi kip en rijst.. kan ik hem dat geven? Wil waarschijnlijk Energique gaan gebruiken voor hem.
Door Juul
Ja hoor, ik zou (als ie geen rauw gewend is), er wel even kokend water overheen gieten, de eerste paar dagen.
Door Femke
suikervrij schreef: het enige wat ik nu voorhanden heb ik Rodi kip en rijst.. kan ik hem dat geven? Wil waarschijnlijk Energique gaan gebruiken voor hem.
euhhh....bedoel jij geen rodi worst (in een rode verpakking die je buiten de koelkast kan bewaren)? Volgens mij is er van de rauwe voeding geen kip en rijst variant ;)
En Rodi worst is leuk voor een beloning maar zeker niet als maaltijd.....vind ik :) :)

Sterkte met je hondje....ik hoop dat hij snel opknapt en gauw lekker écht hondenvoer mag eten.
Door suikervrij
Op de website van Rodi staat dat je die kip rijst worst gewoon als volledige maaltijd kan geven. Dus dat heb ik gedaan. Zijn AB kuur zit er morgen op, en zowaar vond ik vandaag iets wat op een drol leek. Hij was nog nie keihard,maar toch echt een hoopje! Morgen gelijk ontgiften met probiotica. En dan langzaam over op Energique! Thanks voor alle antwoorden.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door