Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door Cathy
Hitam schreef: Het gaat per 12 tests. Dat is voor een dierenarts wat handiger dan voor een
eigenaar.
En ik vermoed dat ze hem niet aan eigenaren verkopen.
Dank je wel voor de informatie :)

Gr Jet
Door Cathy
geer schreef: Ooooverigens, voor iedereen met een dierenarts die niet wil, of niet weet, of twijfelt of...

18 juni! Lezing door Tannetje Koning speciaal voor dierenartsen en (para-)veterinairen over vaccineren op maat en de inzet van de titerbepalingen in de praktijk. Bij Puur Natuur, in Weesp. Zie ook: http://www.puurnatuur.nl/html/nieuws.html

Dusseee...nodig ze allemaal uit! :D
Er zijn natuurlijk altijd DA's die niet kunnen op die avond , is er voor die gene ook schriftelijke informatie , of moeten ze dat van de site van puurnatuur afhalen ?
Door geer
Cathy schreef: Er zijn natuurlijk altijd DA's die niet kunnen op die avond , is er voor die gene ook schriftelijke informatie , of moeten ze dat van de site van puurnatuur afhalen ?
Nee hoor, ze kunnen ook even mailen of bellen, dan stuur ik het op ;)
Door Dian
geer schreef: Nee hoor, ze kunnen ook even mailen of bellen, dan stuur ik het op ;)
Hebben jullie al een aanvraag voor informatie gehad van dierenartsenpraktijk Batau uit Nieuwegein?

Ik ben heel erg benieuwd wat ze doen, ze zouden contact met jullie opnemen. Ik bel ze zelf woensdag weer op of ze al iets weten ;)
Door Cathy
Dian schreef: Hebben jullie al een aanvraag voor informatie gehad van dierenartsenpraktijk Batau uit Nieuwegein?

Ik ben heel erg benieuwd wat ze doen, ze zouden contact met jullie opnemen. Ik bel ze zelf woensdag weer op of ze al iets weten ;)
Heb mij DA gevraagt of ze belangstelling heeft maar ze moet werken , vandaar of er informatie is ;)
Door Dian
Net belde mijn DA. Ze wilde de titertesten wel bestellen als ik het wou. Ja dus, anders vraag ik het niet. Maar zegt ze, je loopt wel het risico dat je alsnog moet enten als de waardes niet hoog genoeg zijn. Maar dat zou nu wel meevallen. Ze had net een viroloog in de praktijk gehad en als Rakker vorig jaar de volledige coctail gehad had, zou het nu wel goed zitten. En als het niet goed zit, ben ik degene die bepaald of er wel of niet geënt gaat worden (en mijn beslissing staat als vast). Heb er verder maar niet al te veel over gezegd. Het gaat me nu dus € 50 kosten.
Door Fido
Cathy schreef: Zijn er al veel DA's overstag gegaan Geer die de lezing van Tannetje hebben bezocht op 18 Juni ?
Erwin en ik zijn maandag ook geweest (wij titeren al ;)) maar wilde de lezing van Tannetje horen :) (en Geer + Tannetje wilde Eddieknuffelen ;D)

Ik vond het er behoorlijk druk en hoop dat er meer da gaan titeren!
Door Cathy
Fido schreef: Erwin en ik zijn maandag ook geweest (wij titeren al ;)) maar wilde de lezing van Tannetje horen :) (en Geer + Tannetje wilde Eddieknuffelen ;D)

Ik vond het er behoorlijk druk en hoop dat er meer da gaan titeren!
Leuk hoor :)

Ik ga nu even voor mijn DA wat uitprinten ;)
Door wenne
hoi geer,

ik studeer binnen een kleine 2 weken af als DA, kan ik misschien ook die informatie toegestuurd krijgen? (woon wel in België)  Ik ga dan wel nog niet meteen op mezelf beginnen vrees ik, dus ik hang een beetje af van waar ik ga werken, maar als het van mij af hangt dan weet ik het wel  :)  Super trouwens dat er ook voor katten titertests beschikbaar zijn bij jullie!!

groetjes,
Wendy
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door