Het gaat per 12 tests. Dat is voor een dierenarts wat handiger dan voor een
eigenaar.
En ik vermoed dat ze hem niet aan eigenaren verkopen.
Moderator: Lizzy
Hitam schreef: Het gaat per 12 tests. Dat is voor een dierenarts wat handiger dan voor eenDank je wel voor de informatie
eigenaar.
En ik vermoed dat ze hem niet aan eigenaren verkopen.
geer schreef: Ooooverigens, voor iedereen met een dierenarts die niet wil, of niet weet, of twijfelt of...Er zijn natuurlijk altijd DA's die niet kunnen op die avond , is er voor die gene ook schriftelijke informatie , of moeten ze dat van de site van puurnatuur afhalen ?
18 juni! Lezing door Tannetje Koning speciaal voor dierenartsen en (para-)veterinairen over vaccineren op maat en de inzet van de titerbepalingen in de praktijk. Bij Puur Natuur, in Weesp. Zie ook: http://www.puurnatuur.nl/html/nieuws.html
Dusseee...nodig ze allemaal uit!![]()
Cathy schreef: Er zijn natuurlijk altijd DA's die niet kunnen op die avond , is er voor die gene ook schriftelijke informatie , of moeten ze dat van de site van puurnatuur afhalen ?Nee hoor, ze kunnen ook even mailen of bellen, dan stuur ik het op
geer schreef: Nee hoor, ze kunnen ook even mailen of bellen, dan stuur ik het opHebben jullie al een aanvraag voor informatie gehad van dierenartsenpraktijk Batau uit Nieuwegein?![]()
Dian schreef: Hebben jullie al een aanvraag voor informatie gehad van dierenartsenpraktijk Batau uit Nieuwegein?Heb mij DA gevraagt of ze belangstelling heeft maar ze moet werken , vandaar of er informatie is
Ik ben heel erg benieuwd wat ze doen, ze zouden contact met jullie opnemen. Ik bel ze zelf woensdag weer op of ze al iets weten![]()
Lupa schreef: hey geerTuurlijk!
is het goed als ik deze link naar "mijn"da stuur?
Cathy schreef: Zijn er al veel DA's overstag gegaan Geer die de lezing van Tannetje hebben bezocht op 18 Juni ?Erwin en ik zijn maandag ook geweest (wij titeren al
Fido schreef: Erwin en ik zijn maandag ook geweest (wij titeren alLeuk hoor) maar wilde de lezing van Tannetje horen
(en Geer + Tannetje wilde Eddieknuffelen
)
Ik vond het er behoorlijk druk en hoop dat er meer da gaan titeren!