Kim_S schreef:Hanny, van waar kom je?He wat leuk, ga ik je eens irl zien
Misschien dat het op de route ligt voor mij? Dan mag je zo mee hoor!

Moderator: Lizzy
Kim_S schreef:Hanny, van waar kom je?He wat leuk, ga ik je eens irl zien
Misschien dat het op de route ligt voor mij? Dan mag je zo mee hoor!
ChantalKrijn schreef:He wat leuk, ga ik je eens irl zienOh echt? Wauwie
Hanny schreef:@ Kim. Aardig van je. Jij rijdt waarschijnlijk via Zwolle, Amersfoort.Ik heb een auto (en tankpas) van de zaak. Voor mij is omrijden dus alleen een kwestie van wat extra tijd
Je woont denk ik wat noordelijker en je route zal dan niet via Oldenzaal lopen.
Een paar dagen voor 20 maart maak ik wel een plan, het lijkt me niet verstandig om me daar nu al druk over te maken. Naar station Deventer brengen zal ook nog een optie zijn. Ik kom er wel, desnoods met de auto, maar ik wil zuinig zijn, dus heeft de trein de voorkeur.
Hanny
Hetty_ schreef:Ik heb een Nikon binoculaire microscoop van marktplaats gekocht.Gefeliciteerd Hetty! Wat een prachtige aanwinst!!!! Ik hoop echter dat je nooit iets van wormen bij Norah vindt![]()
Morgen gaan we hem ophalen.
Wat duurt het nog lang tot 20 maart.
Syrae schreef:is het een optie de dag op te nemen? Ik zou heeeel graag daadwerkelijk komen en vragen stellen etc, maar dat zit er met 2 jonge kinderen en een man met fulltime baan en een verhuizing naar een klushuis echt niet in.Ik heb geen camera. Maar misschien iemand anders??
Het "college" volgen via filmpjes in mijn eigen tijd is daarintegen wel haalbaar.