Doranto schreef:Voor mij is Eindhoven een stuk dichterbij. Als er daar meer plaats is wil ik best switchen.Er is nog voldoende plek in Den Haag

Datum is 20 maart geworden.
Moderator: Lizzy
Doranto schreef:Voor mij is Eindhoven een stuk dichterbij. Als er daar meer plaats is wil ik best switchen.Er is nog voldoende plek in Den Haag
Doranto schreef:Voor mij is Eindhoven een stuk dichterbij. Als er daar meer plaats is wil ik best switchen.ok, klinkt als een prima oplossing lijkt me. Ik heb daar ook een goede microscoop alleen niet zo'n grote locatie dus als jij, ruisje, AnoukFrodo en maximaal 2 anderen willen dan is dat zeker een optie lijkt me. Moet alleen even bedenken of ik alles daar heb staan.
TomsBorders schreef:Ik kan je ook wel de poep opsturen als je wilt ^^.Dat klinkt al wat meer haalbaar
Begrijpelijk dat het niet te doen is gezien de family load maar is misschien Eindhoven ook een locatie waar je makkelijk kan komen (iets minder reizen dan DH volgens mij).
Forumnaam Ruisje komt uit limburg en als er een man of 5 in de regio eindhoven kunnen komen is dat ook een meeting waard.