Moderator: Lizzy
Nynke schreef: Ik kom definitief met MaylaOke`![]()
![]()
![]()
de Meiden schreef: Nee hoor juist niet !Duidelijk, dank je wel!
Tegen 12 uur is op tijd genoeg !
Fotogravinnetje schreef: Ik zou Elco ook graag willen laten titeren, 1 hond dus. En dan dus eventueel de parvo/cocktail-enting. Geen Lepto. Wel rabiës-enting als de parvo/cocktail niet gezet hoeft te worden (geen haast met rabies-enting en ik spreid entingen liever)Je staat erbij !
Annemarie Rijnveld schreef: Hoi, zou ik mij met drie honden mogen aanmelden voor enkel de Rabies inenting?Enten is eigenlijk in combo met titeren, met alleen enten graag even Tannetje voor toestemming vragen.......
Behalve Tannetje, ken ik geeneen DA die met rust en kalmte vooral Ale zou kunnen benaderen....
de Meiden schreef: Enten is eigenlijk in combo met titeren, met alleen enten graag even Tannetje voor toestemming vragen.......OK, ik zal Tannetje even vragen, de honden zijn nl. allen al getitierd
Annemarie Rijnveld schreef: OK, ik zal Tannetje even vragen, de honden zijn nl. allen al getitierdJa dat is vorig jaar gebeurd, maar voor het alleen enten mag/wil ik niet beslissen...![]()
sabine kleinjans schreef: HalloJe staat erbij op het tijdschema...
Is er nog een plaatsje vrij om mijn dwergteckeltje te laten titeren op 18 juni in Dordrecht?
Alvast dank en groetjes
Sabine en Vegas![]()