Parelridder schreef:
Ik laat het zelden meer weten, maar ze zijn op de hier gemeldde keer na, nog steeds volledig vrij. Uit m'n hoofd 1 x spoelworm bij m'n oudste, andere keer bleek slechts passage. En 1 keer giardia bij de jongste, wat klachtenvrij was en regulier aanwezig bleek te zijn, dus niet persé behandeld dient te worden! Enfin, dat werd bevetsigd, want an die tijd nooit meer vast gesteld en idd volledig klachtenvrij gebleven.
Blijft erg leerzaam, zowel in het algemeen als de ervaring dat met ál die rotzooi die ze in de bek nemen of zelfs opvreten, kennelijk zéér zelden wormen oplopen. Ik ben zooo benieuwd wat de onderzoeksresulataten zullen zijn tzt!!
Mijn uitslagen zijn identiek.
En ook ik ben zeer benieuwd wat er uit dit onderzoek naar voren komt.
Ik heb eens zitten rekenen: als ik keurig 4 keer per jaar zou ontwormen, zou ik in deze 2 jaar de honden 8 keer voor Jan Doedel die rotzooi hebben gegeven. (Op de ene keer na dan, dat ik mijn hond werkelijk moest ontwormen omdat er spoelworm zat, ook na herhaling).
Mijn DA vindt zelf dat ik elke maand zou moeten ontwormen omdat de honden vers krijgen. Dan had ik ze dus al 24 keer voor Jan met de korte achternaam ontwormd!

. Maar ik hou hem op de hoogte van de uitslagen en hij is verbaasd maar vindt het gelukkig ook zeer interessant.
Ik ben zoooo blij met dit onderzoek