Moderator: Lizzy
Laura2004 schreef: Ik wilde toch nog iets vragen, als je hond bv. niet tegen parvo wordt ingeent en hij krijgt het toch is het dan nog te genezen of niet? De pup van mijn broer is er nl aan dood gegaan en de andere ziektes waar ze voor ingeent worden (ik weet eigenlijk niet waar ze allemaal voor ingeent worden) zijn die ongeneeslijk als ze dat zouden krijgen of niet?Parvo is met name gevaarlijk voor pups, een gezonde volwassen hond die in aanraking komt met parvo heeft hoogstens een paar dagen diaree, alleen als het parvovirus versterking krijgt van het coronavirus kan de volwassen hond hier ernstig ziek van worden.
Laura2004 schreef: Kan je het een beetje vergelijken met een polio inenting?Nou niet helemaal ook een niet ingeente volwassen hond wordt niet ernstig ziek van Parvo
Die krijg je toch ook alleen als je klein bent en daarna ben je er de rest van je leven tegen beschermd?
sylvia schreef: Nou niet helemaal ook een niet ingeente volwassen hond wordt ernstig ziek van Parvo??? is het nou wel of niet ernstig ziek worden?
gonny schreef: ??? is het nou wel of niet ernstig ziek worden?niet....niet ernstig ziek
ikke ben weer de kegels kwijt!!![]()
Sonja schreef: En hier baal ik nu weer van:Leuk is dat!
"Honden en katten vergezeld van hun eigenaars dienen in het bezit te zijn van een internationaal certificaat van een officiële dierenarts waarin vermeld staat dat sinds de vaccinatie tegen hondsdolheid niet minder dan 15 dagen en niet meer dan zes maanden zijn verstreken. "
Gekopieerd van de site van het Kroatisch verkeersbureau. Een paar maanden geleden heb ik van datzelfde verkeersbureau een mailtje gehad waarin stond dat er een geldigheid van een jaar werd aangehouden. Welke oetl*l verzint er nu in vredesnaam een termijn van 6 maanden terwijl de fabrikant 3 jaar garandeert?![]()
sylvia schreef: niet....niet ernstig ziekik heb het al veranderd ....volgens mij valt het heel erg mee met die kegels van jou
![]()