Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

ik dacht te lezen en te begrijpen dat de keuringsdienst van waren de petvital artikelen zoals de shocker en verminex uit de handel had gehaald omdat dit bestrijdingsmiddelen zijn die niet zijn goedgekeurd.
en dat ze nu alleen in duitsland enzo te koop waren, en ik las dat iemand een reactie plaatste dat hij eindelijk een middel had gevonden en dat het niet meer te koop was(ik dacht dat dit over verminex ging) maar je kunt het middel verminex en shocker bij www.hondenshop.nl wel kopen vandaar dat ik het even melde.:)
De band is zeker niet waterbestendig? Die van mij lopen de hele dag buiten en springen de hele dag in en uit het water. De jongste gebruikt alleen al minimaal 20x per dag de drinktrog van de pony's die op de wei staat om even extra te badderen (volgens mij ergens gekruisd met een zeehond)
hamada schreef: Remi trekt in dit seizoen teken aan als een magneet. Frontline voorkomt niet dat de rotbeestjes zich vastbijten.
Vandaar dat ik wel interesse had in de petvital verminex druppels. Juist ook door het natuurvriendelijke karakter.
Vanavond kreeg ik een mailtje dat het niet meer leverbaar is in verband met de regelgeving in Nederland ???
Betekent dat dat het toch schadelijker is dan het lijkt? En geldt dit dan ook voor de halsband?
Evt. wil ik wel proberen om het in Duitsland te kopen, daar woon ik vlak bij.
Heeft iemand meer informatie hierover?
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door