Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door Hitam
Helen schreef: Weet je toevallig waarom deze onderzoeken niet zijn gepubliceerd? Kwamen ze niet door de keuring van de onderzoekscommissies?
Geen idee, dat vertelt het verhaal niet. Omdat ze nog niet af zijn?

Dubhe en Kyrah schreef:
Dat zijn twee andere types serovar dan de 2 waartegen honden hier geënt worden.
Hoe meer ik lees, hoe meer vragen het oproept over Weil. :-\
In Amerika is vastgesteld dat steeds meer honden met deze types in aanraking komen en er ziek van kunnen orden. In Italie ook. In Nederland is dat onbekend.
Door dogsunlimited
Ik laat dit jaar geen Weil enten, maar ben wel benieuwd naar resultaten van homeopatisch Weil enten. Heeft hier iemand ervaring mee?
Door Lizzy
SandraH schreef: Ik laat dit jaar geen Weil enten, maar ben wel benieuwd naar resultaten van homeopatisch Weil enten. Heeft hier iemand ervaring mee?
Ja. Dat dat niet bestaat.
Door dogsunlimited
Lizzy schreef: Ja. Dat dat niet bestaat.
Niet bestaat of nooit van gehoord? Daar zit nogal wat verschil in nl. ;)
Door Lizzy
SandraH schreef: Niet bestaat of nooit van gehoord? Daar zit nogal wat verschil in nl. ;)
Nou ja, ik neem aan dat je nosodes bedoeld? Ik heb in NL nog nooit nosodes tegen Weil gezien, maar buiten dat denk ik dat ze (nosodes) niet werken (na er veel over gelezen te hebben). Lees bijv. dit: http://www.caberfeidh.com/Nosodes.htm
Door dogsunlimited
Yep, nosodes waarschijnlijk.
Als ik gauw de info ontvang, zal ik het vergelijken.
Maar ik doe voorlopig helemaal niets met 'homeopatisch enten' na het lezen van jouw info.
Bedankt!
Door dogsunlimited
Lizzy schreef: Nou ja, ik neem aan dat je nosodes bedoeld? Ik heb in NL nog nooit nosodes tegen Weil gezien, maar buiten dat denk ik dat ze (nosodes) niet werken (na er veel over gelezen te hebben). Lees bijv. dit: http://www.caberfeidh.com/Nosodes.htm
Yep, het is idd nosodentherapie. Zal dit stukje doormailen en vragen hoe zij hier tegenaan kijkt. Ik laat zowieso geen Weil enten dit jaar, maar die nosodentherapie vind ik ook twijfelachtig. Deze DA past wel nosodestherapie toe.
Door Jojo
Ik doe het niet, omdat mn teefje er zichtbaar op reageerd met bultjes en kale plekjes enzo, daar gaat veeeel tijd en middelen overheen eer je die weer op de rails hebt en mn reu reageerd er meer 'onzichtbaar' op wat langere termijn op, hij ontwikkeld ineens allerlei allergieen ( is ook 'gemeten' dmv bioresonantietherapie) :-\
Toch zijn het echte waterratten en plonsen in en drinken van iedere sloot, plas en watertje dat ze tegenkomen met de wandeling en tja, soms heb je dan wel het gevoel dat je een soort van russische roulette met ze speelt door ze niet te enten... Daartegenover staat dus dat ik zeker weet dat de enting slecht voor ze is, òf ze ooit weil oplopen is nog maar de vraag...
Ik zou ook heel graag statistieken willen zien over hoe vaak honden een besmetting oplopen, waar ze die oplopen en hoe ernstig de klachten zijn enzo ???
Door zurca
Nou ik twijfel er nog over hoor....
Tous "plukte" afgelopen week weer een enorme woelrat uit de sloot...Ziggy eet Tous zijn vangsten op en ze "vangt" zelf nog weleens bij in de vorm van kadavers :-X
Pffffff.....wat is wijsheid?! ::)

Ik denk dat ik hier maar eens een rattenvanger aan ga spreken, eens kijken of ze weten of er hier uitbraken van Weil voorkomen.....
Door Cathy
zurca schreef: Nou ik twijfel er nog over hoor....
Tous "plukte" afgelopen week weer een enorme woelrat uit de sloot...Ziggy eet Tous zijn vangsten op en ze "vangt" zelf nog weleens bij in de vorm van kadavers :-X
Pffffff.....wat is wijsheid?! ::)

Ik denk dat ik hier maar eens een rattenvanger aan ga spreken, eens kijken of ze weten of er hier uitbraken van Weil voorkomen.....
Ik heb er nog nooit van gehoort , dat er ergens een uitbraak is geweest .

Gr Jet.
Door Hitam
Ikke wel, een jaar of 6/7 geleden in Nunspeet. Maar niemand weet of de honden die ziek werden wel of niet geent waren.
Door Mevroi Kruim
Hitam schreef: Ikke wel, een jaar of 6/7 geleden in Nunspeet. Maar niemand weet of de honden die ziek werden wel of niet geent waren.
Nunspeet? Vast niet 8) 8)
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door