Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door Bandji
Ik geloof dat hij wel at, maar vrij kotserig was en slecht aankwam.

Spugen doet hij niet alleen verdomd sorry voor het woord gewoon om te eten :(
Zoals ik al schreef moet hij 6 schijven energique pd eten als we er 2/3 pd in krijgen met veel moeite is het veel hij blijkt dus wel goed op gewicht te zitten hij weegt 15.8 kilo, 3 weken geleden was dat nog 13.2 ;)
Door Mathieu
Bandji schreef: Hij rent 4 keer pd in het bos en dan nog hier spelen in de tuin ;D
Hij heeft met weinig honden op het ogenblik contact alleen met onze Misty, ik ga al een paar weken express niet met hem naar puppycursus omdat ik eerst wilde dat hij op orde was ;D
Van straat eten doet hij gelukkig niet meer heb ik hem meteen afgeleerd ;D

HEEL GEVAARLIJK

Let op wat U hond allemaal doet als u wandelen gaat waar dan ook. Zeker als hij vanalles en nogwat meebrengt, zelfs in U tuin en zeker als er veel katten in de buurt leven, want die poeppen werkelijk overal al er maar wat los zand in de buurt is zelfs de zandbak van je kind is niet veilig als poes lief in de buurt rondt sluipt, en besmeting is dan snel gebeurt als U hond een speurneus is. en de misty is die wel vrij van wormen het is niet omdat ge niets ziet dat er niets is he.
Door Bandji
Ja Misty is wormen vrij ;D
Alleen Safri heeft er dus steeds last van, maar we hebben de oorzaak waarschijnlijk al het komt dus doordat Safri graspollen met aarde en al uit de tuin rukt en opvreet, hij mag nu dus ook niet meer in de tuin voorlopig en in het bos houden wij hem vast aan de lange lijn dat als hij speurt over de grond we een rukje kunnen geven en hem corrigeren ;D
Voor zover we nu kunnen beoordelen is hij nu wormen vrij maar eten ho maar hij doet het niet ???
Mijn man heeft vanochtend 3 dagen ontlasting naar de da gebracht voor controle dus dit is afwachten wat eruit komt ;D
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door