Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Ja, dit weekend gaan we de microscoop ophalen. Dat doen we liever, dan hem laten opsturen.
Beide weekenden voor Den Haag kan ik. Met de trein er naar toe en dan de bus, lijkt een redelijke verbinding. Daarna naar Amstelveen, is goed haalbaar.
De amtelveners doen dit weekend allemaal leuke dingen Volgende week zal ik uitzoeken, of ze thuis zijn op 6, of 20 maart.
Juul zal ook nog worden gedekt, het lijkt, dat dat allemaal zal passen..
Even puzzelen, maar het komt goed.

Hanny
Leontine schreef:Kan het ook voor paarden mest onderzoek toegepast worden?

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
Ik moet me daar even voor inlezen, de opwerkmethoden zijn nagenoeg gelijk maar bij paarden spelen de hoeveelheid wormen ook nog een rol en daar hebben ze een speciale tool voor (McMaster telkamer) en die heb ik niet tot mijn beschikking. Ik kom hier nog op terug maar de theorie zal vooral opwerken, microscopie en parasieten bij de hond zijn.
Oké! Bedankt alvast zou voor mij super zijn als ik het voor honden katten en paarden zou kunnen leren dan is die microscoop aanschaf er zo uit;) verschilt het voor de katten ook nog erg tov honden? Ik wil in ieder geval graag komen de 20e! Heb nog geen basiskennis en geen microscoop is dat erg??

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
Op onze kalender staat 20 maart genoteerd. Het ziet er naar uit, dat de treinen hiervandaan niet overal rijden, dus gedeeltelijk busvervoer.
Balen, manlief heeft al voorgesteld om me maar te brengen. Daar zal het wel op uit draaien.
Ik had juist mijn gratis reizen kaartje willen gebruiken.

Hanny
Hanny schreef:Op onze kalender staat 20 maart genoteerd. Het ziet er naar uit, dat de treinen hiervandaan niet overal rijden, dus gedeeltelijk busvervoer.
Balen, manlief heeft al voorgesteld om me maar te brengen. Daar zal het wel op uit draaien.
Ik had juist mijn gratis reizen kaartje willen gebruiken.

Hanny
Hoi Hanny,

als je de rit plant van Oldenzaal naar Den Haag HS op 20 maart dan zie ik bij de reisplanner geen geplande werkzaamheden (en voor Alkmaar ook niet).
Van Den Haag HS kan je direct tram 15 pakken en dan afstappen bij Laan van Ypenburg en dan kunnen we wel regelen dat iemand je daar ff oppikt voor het laatste stukje.
@ Tom. Ergens staat bij 20 maart voor de verbinding Berlijn Amsterdam dat die op die dag busverbindingen geeft bij Deventer en een uur vertraging en daar komt mijn trein langs.
Het is nog niet helemaal duidelijk, maar dat wordt dan t.z.t. vermeld.
Het auto gebruik vermeerdert alleen maar de onkosten, vandaar de keuze voor mijn "grijze hoofden" vrij reizen kaartje.
Het is nog een eind weg en zie tegen die tijd wel, wat de mogelijkheden zijn.
Het komt zeker goed.

Hanny
Hanny schreef:@ Tom. Ergens staat bij 20 maart voor de verbinding Berlijn Amsterdam dat die op die dag busverbindingen geeft bij Deventer en een uur vertraging en daar komt mijn trein langs.
Het is nog niet helemaal duidelijk, maar dat wordt dan t.z.t. vermeld.
Het auto gebruik vermeerdert alleen maar de onkosten, vandaar de keuze voor mijn "grijze hoofden" vrij reizen kaartje.
Het is nog een eind weg en zie tegen die tijd wel, wat de mogelijkheden zijn.
Het komt zeker goed.

Hanny
Hoi Hanny,

Hij geeft het nog niet goed aan dan de website maar in principe zou je vanaf Zwolle zeker moeten door kunnen reizen die dag.

Ik probeer vooral mee te denken hoor maar wss moet je dat een paar dagen van te voren doen.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door