Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Dat zou mooi zijn, een aanmeld topic. De tijd en datum erbij maakt het helemaal goed Het zal wel de laatste febr. zondag zijn.
Nu moet ik nog gaan bekijken hoe ik bij de kc kan komen. Dat is dan een volgend punt. Wie weet kan ik ergens een lift krijgen. Oldenzaal- den Haag, of Amstelveen-den Haag. Het komt vast wel goed.

Hanny
pluk schreef:De locatie is geregeld! :circle:

We kunnen terecht in de kantine van de KC in Den Haag Ypenburg.
De kosten zijn 15 euro en we zijn met max 15 personen welkom. Koffie, thee etc zijn tegen betaling.

Beamer en scherm zijn aanwezig. Buiten is een overkapping, daar doen we het "vieze" werk.
Voorwaarde is wel dat we alles netjes en schoon achterlaten. Maar, vele handjes maken licht werk dus dat komt wel goed denk ik.

Ivm de lessen moeten we onze cursus plannen op een zondag.

@TomsBorders: misschien even een apart aanmeldtopic maken?
Super zeg! En voor ons niet te ver weg ook :D
Ik zal moeten afhaken voor nu. Precies in die weekenden is zo'n beetje mijn hele gezin jarig. Gecombineerd met cursus vanuit Breda naar Den Haag wordt dat wat veel, iets met draagkracht /draaglast zeg maar.
Is het mogelijk om wel het lesmateriaal toe gezonden te krijgen? De theorie he, niet de poep
AnoukFrodo schreef:Ik zal moeten afhaken voor nu. Precies in die weekenden is zo'n beetje mijn hele gezin jarig. Gecombineerd met cursus vanuit Breda naar Den Haag wordt dat wat veel, iets met draagkracht /draaglast zeg maar.
Is het mogelijk om wel het lesmateriaal toe gezonden te krijgen? De theorie he, niet de poep
Wat dacht je? Ik zet het er voor de zekerheid maar ff bij? :P :D
AnoukFrodo schreef:Ik zal moeten afhaken voor nu. Precies in die weekenden is zo'n beetje mijn hele gezin jarig. Gecombineerd met cursus vanuit Breda naar Den Haag wordt dat wat veel, iets met draagkracht /draaglast zeg maar.
Ik kan je ook wel de poep opsturen als je wilt ^^.
Begrijpelijk dat het niet te doen is gezien de family load maar is misschien Eindhoven ook een locatie waar je makkelijk kan komen (iets minder reizen dan DH volgens mij).
Forumnaam Ruisje komt uit limburg en als er een man of 5 in de regio eindhoven kunnen komen is dat ook een meeting waard.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door