Moderator: Lizzy
Kim_S schreef:Poeh, Den Haag is wel een eindje rijden...Dat hoop ik ook niet... en ik woon om de hoek
Hoop niet dat we om half 9 beginnen dan
pluk schreef:De locatie is geregeld!Super zeg! En voor ons niet te ver weg ook![]()
We kunnen terecht in de kantine van de KC in Den Haag Ypenburg.
De kosten zijn 15 euro en we zijn met max 15 personen welkom. Koffie, thee etc zijn tegen betaling.
Beamer en scherm zijn aanwezig. Buiten is een overkapping, daar doen we het "vieze" werk.
Voorwaarde is wel dat we alles netjes en schoon achterlaten. Maar, vele handjes maken licht werk dus dat komt wel goed denk ik.
Ivm de lessen moeten we onze cursus plannen op een zondag.
@TomsBorders: misschien even een apart aanmeldtopic maken?
AnoukFrodo schreef:Ik zal moeten afhaken voor nu. Precies in die weekenden is zo'n beetje mijn hele gezin jarig. Gecombineerd met cursus vanuit Breda naar Den Haag wordt dat wat veel, iets met draagkracht /draaglast zeg maar.Wat dacht je? Ik zet het er voor de zekerheid maar ff bij?
Is het mogelijk om wel het lesmateriaal toe gezonden te krijgen? De theorie he, niet de poep
AnoukFrodo schreef:Ik zal moeten afhaken voor nu. Precies in die weekenden is zo'n beetje mijn hele gezin jarig. Gecombineerd met cursus vanuit Breda naar Den Haag wordt dat wat veel, iets met draagkracht /draaglast zeg maar.Ik kan je ook wel de poep opsturen als je wilt ^^.
Is het mogelijk om wel het lesmateriaal toe gezonden te krijgen? De theorie he, niet de poep