Oke beiden dank voor het antwoord
Weten jullie dan ook nog of het ook in een winkel te koop s of enkel via die link?
Moderator: Lizzy
judith1967 schreef: Oke beiden dank voor het antwoordik heb het via de link van de baroen gekocht
Weten jullie dan ook nog of het ook in een winkel te koop s of enkel via die link?
Lazy Garfield schreef: Tegen wormen twee keer per jaar een maand 1 theelepeltje door het eten, tegen vlooien wrijf je het in de vacht.mijn dieren hebben ook geen vlooien en dat wil ik graag zo houden
Maar mijn hondje heeft geen vlooien dus nog nooit gedaan.
lauraV schreef: ik neem aan dat je het alleen voert als je weet dat ie vlooien heeft?Nee ik wrijf het in de vacht alleen als ze vlooien heeft.
Lazy Garfield schreef: Nee ik wrijf het in de vacht alleen als ze vlooien heeft.bedoelde ook wormen
Door het voer is tegen de wormen.
lauraV schreef:voorheen deed ik braaf ontwormen maar sinds ik op bp zit doe ik dat niet zo maar meer.....Dwarrel doet nu een jaar mee aan het onderzoek van Utrecht en heeft nog nooit wormeitjes gehad en is al heel lang niet meer ontwormd
bedoelde ook wormen
maar doe jij dan preventief ontwormen 2x per jaar?
judith1967 schreef: Gaat die vacht daardoor niet stroef aanvoelen??n beetje wel maar dat is zo weer weg...ik neem wat in m'n handen...gooi deze weer leeg en wat er aan m'n handen blijft "kleven" wrijf ik door de vacht
Beter dan vlooien hebben natuurlijk![]()
![]()
*Dorothea* schreef: ja maar van standaardvlooienmiddel vallen ze toch ook niet allemaal om? en dat is dan wel gif...Een vriendinnetje van Tom is bijna bezweken aan Tea Tree olie
ik heb trouwens één keer een hond gezien die helemaal suf was van de tea tree dus het kan zeker.
flodder en dwarrel schreef: n beetje wel maar dat is zo weer weg...ik neem wat in m'n handen...gooi deze weer leeg en wat er aan m'n handen blijft "kleven" wrijf ik door de vacht
flodder en dwarrel schreef: mijn dieren hebben ook geen vlooien en dat wil ik graag zo houdenDaar heb ik er ook 2 van , en de Espree doet niet wat ik ervan verwachtte . Jij doet het door het voer en in de vacht ? Dan ga ik dit proberen , mocht dat toch niet het gewenste resultaat hebben toch maar weer stronghold want ik kan hier echt niet 1 vlo hebben met hun . Kan je dit ook bij katten gebruiken eigenlijk ?ik gebruik het preventief daar ik een hond met vlooienallergie heb
ook in het strooisel en legnest van het kippenhok en in het badzand van de chinchilla's
Sigbrid schreef: Daar heb ik er ook 2 van , en de Espree doet niet wat ik ervan verwachtte . Jij doet het door het voer en in de vacht ? Dan ga ik dit proberen , mocht dat toch niet het gewenste resultaat hebben toch maar weer stronghold want ik kan hier echt niet 1 vlo hebben met hun . Kan je dit ook bij katten gebruiken eigenlijk ?tegen vlooien alleen door de vacht en ik gebruik het ook bij de katten
flodder en dwarrel schreef: tegen vlooien alleen door de vacht en ik gebruik het ook bij de kattenVoor ik de verkeerde bestel moet ik dan de diatomeeenaarde puur of de diatomeeenaarde diatom hebben of maakt het niet uit ?
t is heel fijn poeder...beetje in je handen nemen...handen weer leeggooien in het emmertje en wat aan je handen blijft "kleven" door de vacht wrijven
je kunt het ook op de ligplaatsen "strooien"
Sigbrid schreef: Voor ik de verkeerde bestel moet ik dan de diatomeeenaarde puur of de diatomeeenaarde diatom hebben of maakt het niet uit ?Deze moet je hebben: