Floor heeft met 7 maanden een titer gehad en daarbij was dp en hcc, nog nooit voor geent, de hoogste score.
Ik ga nu bij tannetje titeren in dordrecht, ben erg nieuwsgierig naar de uitslag

En ik beken het nu maar vast, het is zowel voor de kat Ollie en Floor, 2x 37,50 uit pure nieuwsgierigheid, want ik ben overtuigd dat het met allebei wel snor zit

Ik dacht dat ik wel met nosodes zou gaan werken, zoals kennelhoest, omdat dat soms door verenigingen en opvang verplicht wordt gesteld, maar die accepteren alleen vaccinaties, terwijl die maar een korte bescherming bieden en een nosode een heel jaar

Tja, dan maar niet, want ik ga geen gif in mijn hond spuiten voor een domoor bij een vereniging, keurig uitgelegd met verwijzingen naar het internet, maar nee zo is dat bij ons......

Floor is ongeent 2x met een kennelhoest besmette hond in aanraking geweest en heeft, zo ver ik weet niks opgelopen, blijkbaar werkt het barf dieetje

1x een paar weken geleden, ook een vriendin van Floortje, die spontaan, zonder vakantie enz kennelhoest had gekregen en 4 dagen antibiotica slikte en dus op Floor afrende en aflebberde. Floor is goed in de gaten gehouden, geen kuch of nies gehoord.

Wat betreft, weilnosode, tegen hoeveel varianten beschemt deze, Floor mag of in zee of in de Merwede zwemmen, sloten zijn hier verboden, maar ze is als jonge hond wel degelijk in een baggersloot gesprongen, ik baalde als een stekker, daar fiets en loop je nu voor naar de rivier, maar gelukkig, geen gevolgen, nu probeert ze nog wel eens op een onbewaakt ogenblik, uit een sloot te lebberen maar daar krijgt ze bijna geen kans voor, 99,9 % geef ik zo'n brul dat ze direct verstijft en dan haak ik haar gelijk vast, dus het wordt minder en minder, even afkloppen

Nog maar eens inlezen en met Tannetje praten.