Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Ik ben inmiddels alweer een uurtje thuis. Tannetje en Nynke bedankt.
Ik vond het leuk om de honden mét baasjes in reallife te zien, niet allemaal gesproken natuurlijk, maar het sfeertje was gezellig en rustig. Ben blij dat ik gekomen ben.

Charlie over twee jaar en Baiko pas weer over drie jaar. :D (het enten bij de reguliere DA is dus alleen maar voor hun eigen portemonnee)
Nynke en Tannetje bedankt voor het titeren. Is allemaal soepel verlopen. We zaten gezellig onder het afdakje.

Vito is goed bevonden en we zijn pas over 5 jaar weer aan de beurt. Is toch mooi want vito heeft alleen nog maar zijn puppy coctail gehad en nu loopt mijn dierenarts toch een aardig centje mis.

Gr. Nicolette
Tannetje, bedankt voor het titeren en de rust die je hebt gebruikt bij Daan... Die het normaal toch niet zo fijn vind als er een vreemde aan zijn pootjes zit  :-*
En Nynke ook bedankt voor de super organisatie !!
Had zelf alleen beter moeten opletten, want in Daan zijn paspoort stond nav zijn titer resultaat van vorig jaar dat hij pas in 2014 opnieuw een titerbepaling moest laten doen  :shy: Kan wel merken dat ik er de laatste weken echt niet bij ben....

Maar goed, het was een goede training (zowel de honden om hem heen en de naald voor het bloed) dus alsnog een geslaagde ochtend.

Leuk om bepaalde gezichten achter de hondjes te zien, en vond het een hele relaxte en gezellige sfeer ! Bedankt  :-*
Jullie ook allemaal bedankt !!!

Er is maar 1 persoon niet geweest (zonder dat van te voren te melden), gelukkig stond deze niet als laatste op het schema, dus we hebben niet voor niets hoeven wachten  :-\

Was zeker leuk om weer wat mensen te ontmoeten  :) :)

Tannetje bedankt !!!!  :-*
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door