Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door ChantalKrijn
Suzanne schreef: Atjo Westerhuis van WHG Dodewaard snapt dit soort verzoeken mbt entingen.

Hij is wel duurder dan een "gewone DA' maar goed... ;-)

Suzanne
Die zit op meer dan een uur rijden, voor andere dingetjes ga ik naar Sleeuwijk.

Maar ik ben op zoek naar een DA in de buurt dat als er acuut iets is dat ik langs kan komen ;)

Ik heb gebeld naar Dierenkliniek Spijkenisse en heb gevraagd of ze de Weil enting apart doen, de assistente heeft het aan de arts gevraagd en die zei dat dat kon :biggrin2:
Ik heb morgen om kwart over 6 een afspraak dus morgen horen jullie hoe of wat
Door Mevroi Kruim
Ben benieuwd! Goed opletten, je zou de eerste niet zijn waar de da al dan niet opzettelijk toch gewoon de hele reut er in douwt.
Door *Dorothea*
Suzanne schreef: Atjo Westerhuis van WHG Dodewaard snapt dit soort verzoeken mbt entingen.

Hij is wel duurder dan een "gewone DA' maar goed... ;-)

Suzanne
alleen weil enten is toch niet zo'n bijzonder verzoek?
Door judith1967
*wendy* schreef: Deze hadden het ook wel gedaan Chantal http://www.dachoogvliet.nl/
Zitten in de kastanjestraat.
Nou die in Hoogvliet zitten,daar heb ik geen goeie ervaringen mee,dus dar ga ik niet meer naar toe!!
Ik heb nog niet gebeld,maar ga eens kijken in Schiedam,daar zitten ook genoeg da klinieken
Door *wendy*
Ik ken alleen die in Spijkenisse zit...Elbertse.
Dat was toen ik daar was de beste dierenarts van Spijkenisse (vond ik)
Maar ja ik bracht tien jaar geleden nog geen dooie hond naar de perzikgaard terwijl anderen daar prima over te spreken waren.  :)

Die veearts werkt zeker niet meer in Zuidland (was het dacht ik)...Cees Vroege meen ik me te herinneren ?
Door ChantalKrijn
Mevroi Kruim schreef: Ben benieuwd! Goed opletten, je zou de eerste niet zijn waar de da al dan niet opzettelijk toch gewoon de hele reut er in douwt.
Als hij met die naald aankomt zeg ik: HO STOP ik wil eerst zeker weten en lezen :D
Door judith1967
ChantalKrijn schreef: Als hij met die naald aankomt zeg ik: HO STOP ik wil eerst zeker weten en lezen :D
Go Chantal,Go Chantal :groupwave2: :groupwave2:

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Door ChantalKrijn
Die arme DA weet straks niet wat hem overkomt  :biggrin2:
Ik ben daar voor de eerste keer en gelijk al eisen stellen  ;D
Door judith1967
ChantalKrijn schreef: Die arme DA weet straks niet wat hem overkomt :biggrin2:
Ik ben daar voor de eerste keer en gelijk al eisen stellen ;D
Zodra je bent geweest,zet ie je gelijk op de zwarte lijst!!(van lastige klant ;))

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Door ChantalKrijn
judith1967 schreef: Zodra je bent geweest,zet ie je gelijk op de zwarte lijst!!(van lastige klant ;))

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Mag ik WEER gaan zoeken >:(
Door Suzanne
*Dorothea* schreef: alleen weil enten is toch niet zo'n bijzonder verzoek?
Kennelijk wel, want de DA's in mijn omgeving geven aan "dakannie" ;-)
Of, wat ik veel om me heen hoor, is dat ze ZEGGEN dat het gaat gebeuren zoals de klant wil om dan toch meer dingen te enten, waar men pas achter komt als het boekje wordt afgetekend.

3 x navragen dus, ook vlak voordat die spuit erin gaat of het flesje wordt gepakt. Heel expcliciet nog een keer zeggen dat je echt en heus alleen Weil wilt.

Suzanne
Door nicolette
*wendy* schreef: Die veearts werkt zeker niet meer in Zuidland (was het dacht ik)...Cees Vroege meen ik me te herinneren ?
hij werkt nog steeds, nu samen met zijn dochter. Hij zit in Heenvliet en is wel voorstander van vers, dus dat is al heel wat.
Weet niet of hij alleen Weil kan enten. Heb gevraagd over titeren en assistent had nog nooit van het woord gehoord.
Jammer en gemiste kans denk ik.

gr. Nicolette
Door judith1967
ChantalKrijn schreef: Alleen Weil is geënt 8)
Oh kijk super!!!!!
Nou ik ga tzt hier in de buurt ook even navragen,wordt dat niks dan hou ik mij aanbevolen voor het adres ;)
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door