Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Nee, ik heb nog geen idee qua planning, maart/april ofzo. Ik ben er nog niet achter of ik nu wel of niet aan 5 honden kom.
Met die van jou en mij, zit ik op 2 en Behendige Hovi's heeft in ieder geval 1 en ze heeft 1 hond waar ze over twijfelt en een derde hond wat ze met Tannetje moest overleggen. Ik zal haar ff een pb sturen, want als zij met 3 honden komt, hebben we 5 en kan het doorgaan en kan ik een datum gaan prikken!!
jalukrifa schreef: We kunnen ook kijken of er animo is voor een titersessie in omgeving Almelo, is voor jou ook niet zo ver als Otterlo, en er is misschien meer animo voor dan, als het bij jullie pas geweest is.
Als het in almelo is heb ik ook nog 2 honden. Weet niet of ze allerbei moeten. Dat zou ik dan even aan tannetje moeten vragen
samantha schreef: Als het in almelo is heb ik ook nog 2 honden. Weet niet of ze allerbei moeten. Dat zou ik dan even aan tannetje moeten vragen
Als het in Emmen niet lukt, probeer ik met Tannetje af te spreken dat ik gewoon op een zaterdag met alleen Eddie heen ga. Ik heb doordeweeks geen auto en vaak wordt zo'n titersessie doordeweeks afgesproken, dus dan heb ik er niets aan als het in Almelo is, tenzij het dus op een zaterdag (of zondag) kan!
Marielle1988 schreef: Ik wil denk ik ook wel mee doen (kosten, weet je daaral wat van?) Senna moest eigenlijk in januari de herhalimg maar wil eerst titeren met haar, van nodin wacht ik nog op de papieren en paspoort. Misschien dat die dus ook wel kan, hij is nu 9 maand. Of is dat te vroeg?
De kosten zitten volgens mij rond de 30 euro per hond, plus de evt. enting als dat nodig is. Maar pas als ik weet met hoeveel honden we zijn kan ik Tannetje vragen naar de exacte prijs. Ik denk dat met een leeftijd van 9 maanden titeren niet zinvol is. Heeft Nodin alle pupentingen gehad?

Met jouw Senna erbij zitten we op 5!!
Marielle1988 schreef: Ik wil denk ik ook wel mee doen (kosten, weet je daaral wat van?) Senna moest eigenlijk in januari de herhalimg maar wil eerst titeren met haar, van nodin wacht ik nog op de papieren en paspoort. Misschien dat die dus ook wel kan, hij is nu 9 maand. Of is dat te vroeg?
Met 9 maand kan ook. Je kan ook wachten tot een jaar maar dat maakt niet zo heel veel uit.
@ limbabnees:

Jouw pup van 10 weken zou ik zeker laten titeren!! Hij/zij heeft nog maar 1 enting gehad toch nu? Om te zien of die enting überhaupt is aangeslagen zou ik cker titeren! Die 6 weken enting bij pups creëert een schijnveiligheid want als de pup op dat moment nog antistoffen van moeder heeft slaat die enting niet aan. Vervolgens zijn die antistoffen van moeder bv op een leeftijd van 8 weken uitgewerkt en loopt je pup dus onbeschermd rond tot de volgende prik, terwijl je denkt dat je pup enigszins beschermd is door die 6 weken enting!!

Voor de anderen die mee doen met de titersessie bij mij in Erica (10 km van Emmen):

De kosten zijn 35 euro per hond, een enting lepto erbij kost 12 euro, DHP kost 17 euro.
Laatst gewijzigd door Paula1976 op ma 27 feb 2012, 08:52, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door