Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door yalla
Angelique schreef: Waarschijnlijk stuurt hij het dan op naar Brussel.
O dat zou ook kunnen. Ik weet het echt niet, maakt mij ook niet zoveel uit. :D
Door Angelique
yalla schreef: O dat zou ook kunnen. Ik weet het echt niet, maakt mij ook niet zoveel uit. :D
Nou, ik zou daar wel even goed naar informeren, want alleen een rabiestiterbepaling kost daar al €90-
Door yalla
Angelique schreef: Nou, ik zou daar wel even goed naar informeren, want alleen een rabiestiterbepaling kost daar al €90-
Nou misschien stel ik het dan nog maar een jaartje uit ::) :P
Door geer
yalla schreef: Nou misschien stel ik het dan nog maar een jaartje uit ::) :P
Kom gewoon bij ons langs! gezellie! 8)
Laatst gewijzigd door geer op za 05 feb 2005, 22:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Door geer
UUuh, daweedikzoeffe niet...moet je even aan Tannetje vragen, of aan Helen, die komt ook altijd ;D
Door oebaya
Angelique schreef: Nou, ik zou daar wel even goed naar informeren, want alleen een rabiestiterbepaling kost daar al €90-
Dat betaal ik niet hoor. Ik zeg niet, dat het goedkoop is, maar ik betaal zeker 20 Euro minder voor rabiës hier in België.
gr.
Nicolette
Door Angelique
oebaya schreef: Dat betaal ik niet hoor. Ik zeg niet, dat het goedkoop is, maar ik betaal zeker 20 Euro minder voor rabiës hier in België.
gr.
Nicolette
Dit is het bedrag wat nederlands artsen rekenen, er kan onderling natuurlijk wel verschil in zitten, maar er zal ook een deel verzendkosten e.d. bijzitten die bij jou (binnenlandse post) wat lager zullen zijn.
Door Helen
geer schreef: UUuh, daweedikzoeffe niet...moet je even aan Tannetje vragen, of aan Helen, die komt ook altijd ;D
Ja, ik titer me ook een breuk....Ach ja, als ik maar niet hoef te enten. Dan maar een boterham met tomaat, ipv kaas en tomaat ;D
Door Hitam
Elke dierenarts kan een titerbepaling doen, dan moeten ze het opsturen naar een lab dat dat kan. Tot nu toe kan dat niet in Nederland en moeten ze het naar Duitsland of België sturen en ben je zo'n 60-90 euro per bepaling kwijt.
Ik heb een sneltest voor parvo en hondenziekte tegelijk. Je kunt even wachten op het resultaat, duurt een half uurtje. En ik heb maar een heel klein beetje bloed nodig.
Kosten zijn 42 euro per test. Dus zowel parvo als hondenziekte tegelijk.
Door yalla
Hitam schreef: Elke dierenarts kan een titerbepaling doen, dan moeten ze het opsturen naar een lab dat dat kan. Tot nu toe kan dat niet in Nederland en moeten ze het naar Duitsland of België sturen en ben je zo'n 60-90 euro per bepaling kwijt.
Ik heb een sneltest voor parvo en hondenziekte tegelijk. Je kunt even wachten op het resultaat, duurt een half uurtje. En ik heb maar een heel klein beetje bloed nodig.
Kosten zijn 42 euro per test. Dus zowel parvo als hondenziekte tegelijk.
Nou dan is de keuze snel gemaakt ;D
Door sylvia
Als ik het weer eens breed heb zal ik die van mij eens laten titeren die hebben al 7 jaar geen enting meer gezien.
En dan is het puur uit nieuwsgierigheid want ik ben ervan overtuigd dat het lichaam geheugencellen heeft waar de info in opgeslagen ligt.
Door Lizzy
Ik ben me weer een beetje aan het inlezen in vaccinatie en ook titers (vanwege pup). Als ik nou deze website leest dan staat daar volgens mij dat je niet zo heel veel aan die titersbepaling hebt.

http://www.caberfeidh.com/Titers.htm

Geen idee wat het exacte waarheidsgehalte hiervan is, maar daar ben ik dan wel benieuwd naar! Ik zoek weer verder maar hoor graag jullie mening hierover!
Door Helen
Weet je ik heb gewoon enige houvast nodig dat mijn hondenbeschermd zijn tegen bepaalde ziektes. Zonder enige houvast durf ik het niet aan om niet te enten en titeren is voor mij deze houvast. Tja, mocht de titer te laag zijn dan ent ik, maar dan ent ik al heel veel minder dan ik anders geent zou hebben.
Door sylvia
Ik hecht ook weinig waarde aan een titer omdat ik er van overtuigd ben dat ook al vind je niks weer in het bloed dat het opgeslagen ligt in geheugencellen en die zijn nog niet te meten door titers.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door