Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door pallas
Ik zou die dierenartsen elk jaar wel zelf willen enten..... tegen waterpokken ofzo :P

Hier wordt al járen niet meer geent. En dan bevalt prima. De dierenarts ook trouwens, want die zeurt en niet om :biggrin2:
Door Ditte
pff, wat een enorm arrogant gedoe van die dierenartsen zeg!
Belachelijk, je zou ze een tegeltje moeten geven met "de klant is altijd koning"  ;)

Maarrree, hebben jullie geen last met verenigingen en wedstrijden als de entingen niet kloppen in het boekje?
Door *Dorothea*
Ditte schreef: pff, wat een enorm arrogant gedoe van die dierenartsen zeg!
Belachelijk, je zou ze een tegeltje moeten geven met "de klant is altijd koning" ;)

Maarrree, hebben jullie geen last met verenigingen en wedstrijden als de entingen niet kloppen in het boekje?
Dat zou ik toch graag even willen nuanceren, aangezien ik ook verzoeken krijg om een dier met een gebroken poot in te laten slapen, drachtige katten te steriliseren, niesende katten met snot uit de neus te vaccineren, of rabies in een hond met oorontsteking te stoppen. Klant is koning, maar ik bepaal de regels. ;)
Door henneke
*Dorothea* schreef: Dat zou ik toch graag even willen nuanceren, aangezien ik ook verzoeken krijg om een dier met een gebroken poot in te laten slapen, drachtige katten te steriliseren, niesende katten met snot uit de neus te vaccineren, of rabies in een hond met oorontsteking te stoppen. Klant is koning, maar ik bepaal de regels. ;)
terecht ;)
Door pallas
*Dorothea* schreef: Dat zou ik toch graag even willen nuanceren, aangezien ik ook verzoeken krijg om een dier met een gebroken poot in te laten slapen, drachtige katten te steriliseren, niesende katten met snot uit de neus te vaccineren, of rabies in een hond met oorontsteking te stoppen. Klant is koning, maar ik bepaal de regels. ;)
"klant is koning, maar geen keizer" is dan een betere.
Je krijgt als d.a. ook veel op je bordje hoor :-\

Maar op zich vind ik dat elke arts blij zou moeten zijn met critische patienten. En dan vind ik dat de meeste dierenartsen nog goed afsteken bij hun collega's die alleen mensen als patient hebben :P ::)
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door