Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door sylvia
Lizzy schreef: Huh? Want? (ben ik blonT?)
ja jij vraagt en in de tweede instantie , dat is dus als je wel een breedspectrum ontworm middel nodig hebt voor je pup, en ik denk niet dat je dat nodig hebt voor je pup.

tenminste ik zie jou niet zomaar om het ontwormen een drontal aan je pup geven, gewoon omdat het de regels zijn.
Laatst gewijzigd door sylvia op ma 20 dec 2004, 11:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
sylvia schreef: ja jij vraagt en in de tweede instantie , dat is dus als je wel een breedspectrum ontworm middel nodig hebt voor je pup, en ik denk niet dat je dat nodig hebt voor je pup.

tenminste ik zie jou niet zomaar om het ontwormen een drontal aan je pup geven, gewoon omdat het de regels zijn.
Aha, bedoel je zo! Aangezien de meeste pups dus bij 16 weken nog een keer ontwormt moeten worden, was ik benieuwd of Tannetje dan liever een ander ontwormingsmiddel gebruikt ziet worden. Vandaar mijn vraag. Jij ontwormt (als je ontwormt) bij 16 weken dus ook met Banminth? Maar hoe weet je nou wat voor wormen de pup bij zich heeft? Niet ieder worm is toch in de ontlasting te zien?
Door Hitam
In tweede instantie inderdaad een meer breedspectrum ontwormingsmiddel. Geen Vitaminthe, daar heb ik slechte ervaringen mee. Met de andere heb ik overwegend goede ervaringen. Dus Drontal, Flubenol of Dolthene.
Je kan altijd hebben dat een hond er verkeerd op reageert. Dat verschilt per hond.
Door sylvia
Lizzy schreef: Aha, bedoel je zo! Aangezien de meeste pups dus bij 16 weken nog een keer ontwormt moeten worden, was ik benieuwd of Tannetje dan liever een ander ontwormingsmiddel gebruikt ziet worden. Vandaar mijn vraag. Jij ontwormt (als je ontwormt) bij 16 weken dus ook met Banminth? Maar hoe weet je nou wat voor wormen de pup bij zich heeft? Niet ieder worm is toch in de ontlasting te zien?
nee met 16 weken gaf ik drontal, bij Donna heb ik dat dus ook niet meer gedaan, die is gewoon met 9 weken voor het laatst ontwormt en pas geleden hebben ze hier een wormenkuurtje gehad gewoon drontal.
Door avalon
Avalon heeft dus op de drontal niet echt goed gereageerd, Dus ga ik nu voor banmint. Kan ik morgen halen. (niet bij mijn eigen DA), maar er zijn genoeg andere in de buurt ;)
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door