*Dorothea* schreef: Stronghold werkt juist helemaal niet tegen teken.Oh![]()

Moderator: Lizzy
*Dorothea* schreef: Stronghold werkt juist helemaal niet tegen teken.Oh![]()
*Nikki* schreef: Uhh stom van me maar dacht altijd het ook tegen teken was. Nou dan lussen de teken mijn honden niet. 3 honden en nog maar 1 teek gezien.Lekker toch
*Nikki* schreef: Wel is dit een vreselijk chemisch goedje. Het beste kan je het buiten opdoen en dan gelijk even een lange wandeling maken. Ik heb wel eens gehad dat ik het opdeed voor de nacht. Diezl schudde zich en het spul belande op mijn deuren en beet zo het verf eraf.
vanaalst schreef: ik moet de jongens ook nodig wat anders gaan geven, normaal gaf ik altijd practic maar dagelijks haal ik ettelijke teken van ze af, wordt er een beetje chagerijnig van..Maar ze gaan bij de prac-tic pas dood nádat ze gebeten hebben... en dat kan wel een dag duren.
pulves heb ik eens gebruikt daar kreeg vince kale plekken daar waar ik de pipet had leeg geknepen..
geloof dat ik dat exel eens ga halen..
Mevroi Kruim schreef: Ik heb ff gekoekeltgeen idee, heb enkel pulvex eens geprobeerd, dat hielp dan wel ....maar die kale plekken he...en het gehalte aan permethrine is in Exil en Pulvex identiek. Wat is dan het voordeel van Exil boven Pulvex? Gebruiken ze een andere basis ofzo, zodat het niet zo'n vieze vette plek wordt?