Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door GimThur
Allen bedankt voor jullie reacties.

er valt voor mij dus best nog een hoop te leren.
nu scheelt het dat mijn honden een vrij geisoleerd leventje hebben op onze boerderij (zonder vee)
Ze hebben een groot terein voor zichzelf en ik train zelf met ze. Me man heeft al diverse hindernissen e.d. voor me gebouwd dus ze hebben genoeg vermaak en ben ik niet zo bang dat ze een ziekte op zullen lopen.
maar je weet het nooit. Maar om mijn honden zomaar te laten enten lijkt me ook niet echt goed.
Zelf bij mensen schijnen er nog genoeg vragen te zijn omtrent enten en diverse ziektebeelden.
Mijn zus heeft zo bijvoorbeeld besloten (na diverse artsen gesproken te hebben) haar zoontje niet te laten inenten en het jochie doet het voortreffelijk. Toeval?? tja zou kunnen maar wij geloven niet in toeval. Het moet blijkbaar zo zijn. Echter zet het je wel aan denken. Weten we wel wat we doen met al die vacinaties en is het werkelijk zo geweldig als men zou willen geloven?

Tja stof tot nadenken dus... en ook al heb ik al die jaren mijn honden keurig laten inenten zoals de boekjes het beschrijven......dit jaar zal dat dus toch maar even anders zijn........

Thanks...
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door